Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن عقیلی در مراسم صبحگاه عمومی ویژه هفته ناجا که با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته ناجا گفت: کشف بیش از ۳۰ تُن انواع مواد افیونی، توقیف یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، انهدام ۲۹ باند سرقت و استرداد ۳۸۳ میلیارد ریال اموال مسروقه به مال باختگان از جمله اقدامات شاخص این فرماندهی در نیمه نخست امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان اصفهان ادامه داد: امروز با برگزاری این مراسم مقدس و معنوی برنامه های هفته ناجا در استان اصفهان به صورت رسمی آغاز خواهد شد و هرچند که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با محدودیت‌هایی درا جرای برنامه‌ها مواجه هستیم اما با این حال امیدواریم تلاش می‌کنیم تا در این هفته تصویری واقعی از پلیس مقتدر و مهربان مدافعان امنیت را با استفاده حد اکثری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای مردم به نمایش بگذاریم.

وی از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی در هفته ناجا خبر داد و افزود: همچنین در طول این هفته تمامی دفاتر پلیس+۱۰ به صورت مضاعف از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به شهروندان در حوزه صدورگواهینامه، ترخیص وسایل نقلیه ، شماره گذاری و تعویض پلاک ، اجرائیات، گذرنامه، وظیفه عمومی و اماکن خدمت رسانی می‌کنند.

وی سپس حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نعمتی بزرگ برای نیروهای انتظامی عنوان کرد و خطاب به کارکنان این نیرو گفت: مطمئن باشید که با استقامت و پایداری در راه حق و حقیقت و در راه پاسداری از نظام و ارزش های اسلامی و خون شهیدان و پاسداری از راه همکارانی که در راه امنیت این کشور در اقصی نقاط کشور جان پاک خودشان را نثار کردند آینده بسیار درخشان و خوبی خواهیم داشت و  نام و خاطره تک تک شما در دفتر رشادت ها و خدمات در این نظام مقدس ثبت خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رضایتمندی مردم، بهترین هدیه ما به نظام اسلامی و شهدا است اظهار داشت: در این برحه حساس تاریخی داشتن بصیرت، بینش بالا، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم از مهمترین صفاتی هستند که نیروهای انتظامی بایستی متخلص به آن‌ها باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر اصفهان کالای قاچاق کشف استان اصفهان هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند