Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: بر اساس آمارهای مسئولان آموزش و پرورش در لرستان چهار هزار و ۲۰۷ مدرسه وجود دارد که برای بازگشایی مدارس وضعیت آن‌ها را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه مدارس برای اینکه بتوانند بازگشایی را انجام دهند بایستی ۶۸ آیتم را رعایت کنند، افزود: در مرحله اول خود مدارس نسبت به امکان بازگشایی خود اظهار نظر کردند که یک هزار و ۹۵۳ مدرسه اعلام کردند که امکان برگزاری کلاس حضوری با این شرایط را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بهداشت مدارس لرستان بیان کرد: ۲ هزار و ۲۵۴ مدرسه در مرحله خود اظهاری اعلام کردند که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری را دارند و ما نیز از روز اول سال تحصیلی تا به امروز دو هزار و ۹۱۱ بازرسی از این مدارس انجام داده‌ایم.

سپهوند با اشاره به اینکه بعضی از این مدارس چند بار مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بر اساس نتایج این بازرسی‌ها حدود ۶۵ درصد از این مدارس امکان برگزای کلاس‌های حضوری را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت دانش آموزان هرگز اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارسی که امکان بازگشایی را نداشته نخواهیم داد.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس آموزش و پرورش دانشگاه علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید معلم با لهجه شیرین یزدی؛ فردا مدرسه نیا!

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «جمع آوری کلاس‌های بالای ۳۵ نفر/ تراکم کلاس‌های بالای ۳۵ نفر باید صفر شود»، «فطریه به چه کسانی تعلق می گیرد؟»، «امیر قرایی کیست؟ قرایی چرا از ایران فرار کرد؟»، «یاشار سلطانی کیست؟»، «واکنش بامزه خانوم معلم به التماس نمره دانش آموزان»، «مهارت بینایی‌ت رو امتحان کن؛ بین این پانداها، راکون رو پیدا کن»، «با این ترفندها در ایام روزه‌داری کمتر گرسنه می‌شویم»، مدرسه‌ای با طراحی خاص در سیستان و بلوچستان که عمراً تا به حال دیده باشید، آزمون هوش؛ تنها ۱۰درصد میتونن خطای تصویر رو پیدا کنن   را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

تهدید معلم با لهجه شیرین یزدی؛ فردا مدرسه نیا!

مدرسه‌ای با طراحی خاص در سیستان و بلوچستان که عمراً تا به حال دیده باشید

آزمون هوش؛ تنها ۱۰درصد میتونن خطای تصویر رو پیدا کنن

واکنش بامزه خانوم معلم به التماس نمره دانش آموزان

مهارت بینایی‌ت رو امتحان کن؛ بین این پانداها، راکون رو پیدا کن

با این ترفندها در ایام روزه‌داری کمتر گرسنه می‌شویم

جمع آوری کلاس‌های بالای ۳۵ نفر/ تراکم کلاس‌های بالای ۳۵ نفر باید صفر شود

فطریه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند
  • تهدید معلم با لهجه شیرین یزدی؛ فردا مدرسه نیا!
  • کلاس اولی‌ها برای «سنجش سلامت» ثبت‌نام کنند/ محدویت زمان بازگشایی سامانه