Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در نشست با رییس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز افزود:، بدون شک این رویکرد نتیجه‌ای مثبت به همراه دارد و نیروهای مورد نیاز بازار کار منطقه به صورت منطقی تامین می‌شود.

وی  ارتباط صحیح و دقیق دانشگاه با صنعت را موجب اشتغال مولد و پایدار دانست و گفت: این موضوع اساسی‌ترین نیاز شهرستان محسوب می‌شود، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکز آموزش عالی باید با بررسی نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی نسبت به جذب دانشجویان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز روز اقدام کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه به اهمیت فعالیت‌های دینی و فرهنگی در دانشگاه‌ها در کنار توجه به مسایل علمی و انجام امور مختلف بر اساس نیاز دانشگاهیان اشاره کرد و با قدردانی از اقدام‌های انجام شده در سال‌های گذشته بر تقویت آن در سال‌جاری تاکید کرد.

محی‌الدینی به اهمیت ترویج روحیه انقلابی و تقویت مدیریت جهادی به عنوان نیاز اساسی جامعه پرداخت و یادآور شد: باید این موضوع در سال جهش تولید که مورد تاکید موکد مقام معظم رهبری و راه برون‌رفت از مشکلات است، بیش از گدشته در مراکز آموزش عالی شهرستان افزایش یابد.

در این نشست مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی مهریز با قدردانی از همکاری امام جمعه این شهر در امور مختلف، بر جذب و تامین دانشجو بر اساس نیاز شهرستان و بخش صنعت و معادنتاکید کردند.

مهریز سه مرکز آموزش عالی با ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰۰ رشته کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

برچسب‌ها مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه آزاد اسلامی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه آزاد اسلامی اشتغال زایی مهریز وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه آزاد اسلامی اشتغال زایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تقاطع‌ غیر همسطح مدرس به بررسی بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری در جلسه‌ی شورای همتا، گفت: اگر شهرداری همدان بدون برنامه‌ریزی طرح تقاطع غیر همسطح مدرس را اجرا کنند مدیران استانی و شهروندان حق دارند نگران باشند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور نیاز به بررسی بیشتری دارد، افزود: اگر بدون بررسی و طرح مشخص اقدام به کلنگ‌زنی کنیم باعث مشکلات عدیده‌ای در شهر خواهد شد.

کد خبر 6062424

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اجرای طرح تقاطع‌ غیر همسطح مدرس به بررسی بیشتری نیاز دارد