Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@01:19:01 GMT

افشاگری رژیم صهیونیستی درباره یک مأموریت محرمانه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۹۵۹۸

افشاگری رژیم صهیونیستی درباره یک مأموریت محرمانه

ایسنا: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، سایت عبری زبان "واینت" از مأموریت سری گروه موسوم به "گروه نحشول" متشکل از خودروهای زرهی و تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۸۲ لبنان پرده برداشت.

این سایت نوشت: این مأموریت از اهمیت بالایی برخوردار بود و در نهایت محرمانگی انجام شد و مأموریت تیم اجرا کننده این مأموریت آزمایش سامانه پدافند موشکی موسوم به "رعد بنفش" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، سامانه پدافندی رعد بنفش روی تانک‌های تیم نحشول نصب شده بودند و مرکز عملیاتی این مأموریت در حساس‌ترین منطقه؛ یعنی سایت نظامی "ریحان" قرار داشت.

این سایت در ادامه نوشت که این سامانه در شرایط واقعی علیه طرف لبنانی در میدان جنگ آزمایش شد.

در همین حال، "حرمون داوید"، از افسران حاضر در این مأموریت محرمانه گفت که هدف آنها استقرار در خطرناک‌ترین مکان برای اطمینان از عملکرد سامانه مذکور در زمان شلیک موشک توسط حزب‌الله به سمت آنها بود.

"آری بروک"، راننده یکی از تانک‌های محرمانه مجهز به سامانه پدافند موشکی "رعد بنفش" نیز درباره این مأموریت اظهار کرد که برای آزمایش سامانه مذکور پروازهای زیادی را در روز مقابل مواضع حزب‌الله انجام می‌دادند.

"روعی عوفر"، یک راننده دیگر تانک در این مأموریت گفت: تنها راه آزمایش این سامانه آزمایش زنده و شلیک مستقیم موشک به سمت سامانه بود.

طبق این گزارش، پس از خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ آزمایش این پدافند موشکی مأموریت محرمانه مذکور متوقف شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مأموریت محرمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود
  • تنها سلاح