Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@18:33:32 GMT

هزینه‌های تولید مرغ افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۹۷۶۵

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی: هزینه‌های تولید مرغ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کمالی سروستانی - مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی در برنامه ۱۸/۳۰ شبکه خبر با موضوع بازار مرغ از عرضه تا تولید گفت: کنجاله سویا نسبت به پارسال ۵۷ درصد کمتر به بازار داده شده است و همین کمبود، باعث شده تا کنجاله سویا بیش از ۱۳ هزار تومان برای مرغدار تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عدم تامین به موقع نهاده در بازار باعث نبود ثبات و افزایش قیمت ها شده شده است.
کمالی گفت: رغبت برای جوجه ریزی به دلیل بی ثباتی بازار در بخش نهاده کمتر شده است.
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: توزیع نامناسب نهاده‌های مورد نیاز مرغداران بر بازار مرغ تاثیر گذاشته است.
کمالی سروستانی افزود: وزارت کشاورزی مسئول توزیع است و در قسمت بازارگاه حواله‌هایی به مرغدار می‌دهد و این حواله بیشتر در بازار آزاد نقد می‌شود؛ چون فرایند نقد شدن این حواله طولانی است و حداقل دو ماه طول می‌کشد تا دست مرغدار را بگیرد.
داوود رنگی - عضو هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور هم گفت: سیاست‌های ارزی بانک مرکزی روشن نیست و همین وارد کنندگان نهاده‌های مورد نیاز مرغداران را با مشکل مواجه کرده است.
وی با انتقاد از سیاست‌های ارزی بانک مرکزی گفت: وارد کننده از سیاست‌های ارزی بانک مرکزی راضی نیست.
عضو هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور با بیان اینکه وقتی ارزی منتقل نمی‌شود کالا هم ترخیص نمی‌شود، افزود: وارد کنندگان، تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی را خواستار هستند.
رنگی گفت: ارز آزاد به اندازه کافی نداریم و گرفتن ارز دولتی هم با محدودیت‌هایی مواجه است.
کامران کارگر - سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت هم گفت: بانک مرکزی در تلاش است تا نهاده‌های دامی را تامین کند، اما منابع ارزی ما محدود است.
کامران کارگر گفت: ستاد تنظیم بازار هفته گذشته طرح تنظیم بازار مرغ را ارائه داد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.
وی افزود: مشکل منابع ارزی حل نشده است و با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.
سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود و با کمک این بخش فرایند توزیع و تهیه مرغ بازار راحت شود.
وی افزود: تامین نهاده بر اساس نیاز وزارت کشاورزی انجام می‌شود و در شش ماه اول سال، تامین نهاده انجام شده است.
***
غلامرضا ملک‌نیا - مدیر کل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی هم گفت: ۵۵ درصد نهاده مورد نیاز مرغدار در بازارگاه تامین می‌شود.
غلامرضا ملک‌نیا گفت: هنوز توزیع بازارگاه به صورت سیستمی نشده است و مشکلاتی در این باره وجود دارد.
مدیر کل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی افزود: نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به وزارت صمت ابلاغ شده است. برچسب ها: مرغ ، نهاده ، قیمت ، کمالی ، رنگی ، کارگر ، ملک نیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرغ نهاده قیمت کمالی رنگی کارگر ملک نیا سیاست های ارزی بانک مرکزی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته به عنوان معضل در این منطقه شناسایی شد، مربوط به کسری پارکینگ‌های بیمارستانی بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: بر این اساس احداث ۲ پارکینگ برای بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی در دستور کار قرار گرفت که هزینه‌های آن از محل عوارض کسری پارکینگ تأمین می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۶ گفت: بر این اساس شهرداری منطقه ۶ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض کسری پارکینگ را در اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک بلوکه کرد تا صرف ساخت دو پارکینگ شود.

معاون شهردار منطقه ۶ همچنین گفت: برآورد‌ها حاکیست بیمارستان شریعتی حدود ۱۵۰۰ کسری پارکینگ دارد که با ایجاد پارکینگ در ساختمان قدیمی این بیمارستان حدود نیمی از نیاز آن تأمین خواهد شد؛ البته برنامه‌ای برای ایجاد پارکینگ زیرسطحی خیابان باقرخان در شمال بیمارستان شریعتی هم داریم که بخش دیگری از نیاز پارکینگ را پوشش می‌دهد.

علیرضا صادقی‌بخش افزود: پارکینگ بیمارستان امام خمینی نیز در جنوب محوطه بیمارستانی در خیابان میرخانی ساخته می‌شود که حدود ۶۵۰ واحد پارکینگ را تأمین خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران همچنین گفت: برای ایجاد پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ ارتش نیز توافق‌نامه‌ای امضا شده تا در محدوده زمینی که متعلق به این بیمارستان است برای احداث پارکینگ اقدام و یک ورودی از بزرگراه شهید چمران برای آن ایجاد کنیم.

به گفته علیرضا صادقی‌بخش: پارکینگ بیمارستان امام خمینی، یکسال و پارکینگ بیمارستان شریعتی حدود ۲ سال دیگر بهره برداری خواهد شد، اما پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ به علت اینکه قرار است به صورت مکانیزه احداث شود در ۲۷ خرداد راه‌اندازی می‌شود و ۳۰۰ واحد ظرفیت خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد