Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی پورمختار گفت: پرونده ای در همین خصوص تشکیل شده و چون بنده رئیس هیئت مدیره این موسسه بودم بنده را هم خواستند که در این زمینه توضیح بدهم.

محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم در گفتگو با سایت خبری مدآرا با اشاره موضوع بازداشت خود گفت: اصل بازداشت بنده مربوط به موسسه شمیم ولایت است. کار این موسسه کمک به نیازمندان بود و هست اما بعضی از اعضا تخلف هایی انجام داده اند و با توجه به این که بنده رئیس هیئت مدیره بودم پای من هم در این ماجرا باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اعضا یک سری سهمیه هایی که برای توزیع بین نیازمندان و مختص این افراد بوده را گرفته و در بازار آزاد فروخته اند و الان مدعی هستند که تبدیل به احسن کرده اند در حالیکه فروش این سهمیه ها تخلف بوده و نباید این سهمیه ها را می فروختند.

محمد علی پورمختار گفت: پرونده ای در همین خصوص تشکیل شده و چون بنده رئیس هیئت مدیره این موسسه بودم بنده را هم خواستند که در این زمینه توضیح بدهم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نهم و دهم گفت: اصل موضوع همین است که عرض کردم و شایعات مطرح شده صحت ندارد. هیچ پرونده دیگری هم در ارتباط با بنده مطرح نیست.

وی با اشاره برخی گمانه زنی ها در خصوص پرونده سیگار، بابک زنجانی و… گفت: همه اینها دروغ است و چیزی هایی است که ساخته و پرداخته دشمنان است که می خواهند ما را تخریب کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0039bE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پورمختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان جهت شنیدن مشکلات مردمی و کسبه بازار تاریخی زنجان، در مسجد جامع(سید) زنجان حاضر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه دوشنبه دیدار مردمی حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری در مسجد جامع زنجان برگزار شد.

از آنجایی که مسجد جامع زنجان در کنار بازار زنجان قرار دارد و حتی یکی از ورودی‌های این مسجد به داخل بازار متصل است، بازاریان زنجانی برای گفتن مشکلات خود به رییس‌کل دادگستری و دادستان زنجان ، در این مسجد حاضر شدند. لازم به ذکر است دوشنبه هر هفته رئیس کل دادگستری به همراه دادستان و معاونین خود در یکی از مساجد شهر زنجان جهت گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی بود که بابت همین موضوع ، مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان نیز در این دیدار مردمی حضور یافته بود.

مشکل بازسازی بازار زنجان چندین سال است که مشکلات زیادی را برای بازاریان ایجاد کرده است که مهمترین گلایه بازاریان همین موضوع بود. مرمت بناهای تاریخی بازار و نگهداری نیز از دیگر مشکلات آنان بود که رییس‌کل دادگستری زنجان دستورات لازم را به مدیرکل میراث‌فرهنگی و اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان صادر کرد.

مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه که محل پاتوق معتادین از دیگر مشکلات مطرح شده بود که در این زمینه دستورات لازم به رئیس کلانتری 12 زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت