Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@13:57:45 GMT

مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۰۱۱۰

مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی

مهران مدیری به جمع بازیگران فیلم "خائن کشی " مسعود کیمیایی پیوست.

قدس آنلاین: مسعود کیمیایی که سال گذشته با فیلم سینمایی " خون شد " در جشنواره فیلم فجر حاضر بود، مدتی است پیش‌تولید فیلم جدیدش را به تهیه کنندگی علی اوجی آغاز کرده است.
پس از امیر آقایی و سارا بهرامی که به عنوان اولین بازیگران "خائن کشی" معرفی شدند و طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، مهران مدیری هم حضورش در این فیلم قطعی شده تا در کنار این دو بازیگر ترکیبی متفاوت را تشکیل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اولین همکاری مشترک کیمیایی و مدیری است که پیش از این قرار بود در فیلم " جرم " در کنار هم باشند که به دلایلی این همکاری شکل نگرفت.
«خائن کشی» چند بازیگر مطرح دیگر دارد که طی روزهای آینده معرفی می شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسعود کیمیایی مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم)

 

 

 

منبع: رکنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) مهران مدیری ، نعمیه نظام‌ دوست را حسابی شوکه کرد (فیلم) خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها