Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبت جمالی نیا, فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیت ساز توانسته است با انجام دقیق وظایف خود در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، گام بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اظهار داشت: دلاوری های سبز جامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور این مملکت که با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی، عزم و اراده راسخ برای حفظ و امنیت و آرامش کشور، پاسداری از ارزش ها و تلاش در حفظ جان ، مال و ناموس مردم را مدبرانه و عاقلانه با ایجاد بستر اطمینان بخش افکار عمومی به اعتماد آفرینی مردم خلق نموده اند بر همگان آشکار و واضح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بر اساس قانون اساسی، حفظ نظم و امنیت در تمام ابعاد آن را بر عهده دارد در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیت ساز توانسته است با انجام دقیق وظایف خود در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، گام بردارد.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه ،استفاده از جوانان در تامین امنیت ،استفاده از تحقیق و پژوهش، تربیت نیروهای پلیس با تکیه بر دین و اخلاق ، از عملکرد خوب نیروی انتطامی است که توانسته نقش جدی و بسزایی در اهداف بلند انقلاب داشته است.

جمالی نیا ادامه داد: خدمات ارزنده پلیس در کوران و بحران وقوع زلزله و زمان‌های امدادرسانی و آواربرداری و امداد و نجات در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در خدمات نظم و امنیت در حفظ جان و اموال مردم در روند اسکان اضطراری و موقت و در همراهی و پای کار بودن روند برگزاری تمام مراسمات و میمنت های خاص انقلاب و نظام اسلامی، عرفی و محلی شهرستان و مخصوصا روند بازسازی و تامین امنیت شهرستان ، همچنین خدمات خاص و ارزنده در سایر حوادث مثل سیل و آتش سوزی های مترتب و تلاش در پاکسازی بسترهای محیطی شهر در جمع آوری بزه های اجتماعی نقش موثری داشتند.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزارتن‌جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملا باز است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده روز یکشنبه در گفت و گویی با تبریک عملیات غرورآفرین همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرفتن انتقام سخت از رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ما به لطف خداوند از همان ابتدا و قبل از شروع عملیات، هماهنگی بسیار خوبی با نیروی هوافضا به عنوان نیروی عمل‌کننده این عملیات و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم.

از قبل از شروع عملیات هماهنگی بسیار خوبی با نیرو هوا فضا به عنوان مجری این عملیات و سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم کریدور ها را جا به جا کردیم و تمامی هواپیما های مسافربری را به منطقه امن منتقل کردیم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: بعد از اتمام ماموریت، کریدورها کاملا باز شده است و اکنون هم در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل پروازها در آسمان در حال انجام است.

سرتیپ رحیم‌زاده عنوان کرد: قرارگاه مشترک پدافند هوایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه و همه ظرفیت‌های نیروهای مسلح در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی با همه تمهیداتی که اندیشیده شده است ،آمادگی دارد که اولا آسمان‌ کشور را برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز که از آسمان کشور ما عبور می‌کنند ، کاملا امن و آرام داشته باشد.

وی تصریح کرد: در مقابل هرگونه تجاوز، این اطمینان را می‌دهیم که آسمان ما برای متجاوزین ناامن است و اگر دشمن در محاسبات خود اشتباهی کند و هرگونه تجاوزی را به آسمان کشور ما داشته باشد قطعا با ضربات مهلک و آتشین سامانه‌های پدافند هوایی کشور مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • قدردانی مردم ولایتمدار شهرستان چادگان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ضرورت انجام وظایف شورای امنیت در واکنش به سرپیچی‌های اسرائیل
  • اقدام سپاه برای همه دنیا درسی عبرتی شد
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملاً باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/کریدورها کاملا باز است
  • پروازها با امنیت کامل در آسمان ایران در حال انجام است/ کریدورها کاملا باز است