Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را در میانه تابستان رونمایی کرد و قرار بود گلکسی اس۲۱ را نیز در بهمن ماه (ابتدای سال ۲۰۲۱) معرفی کند. حالا اما خبر رسیده احتمالا این شرکت پرچمدار جدید خود را زودتر از موعد و تا قبل از پایان سال جای میلادی رونمایی ‌کند.

شرکت اپل به تازگی در مراسمی مجازی، از مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ رونمایی کرده و برخی همین موضوع را انگیزه‌ای برای رقیب این شرکت، در معرفی زودهنگام محصول پرچمدار خود دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با وجودی که بر اساس آمارها، سامسونگ همچنان در سال ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند باقی می‌ماند،  شواهد نشان می‌دهد این شرکت در نیمه دوم سال میلادی با افت فروش مواجه بوده و نتوانسته است در فروش گلکسی نوت ۲۰، توفیق مورد انتظار را به دست آورد؛ شاید همین نکته مشوق دیگری برای تعجیل برند کره‌ای در رونمایی از پرچمدار جدید خود باشد.

سامسونگ هم شارژر را حذف می‌کند؟

این خبرها در حالی منتشر می‌شود که حذف شارژر و هدفون از جعبه‌های آیفون ۱۲، علاوه بر انتقاد برخی طرفداران این برند، دستمایه طنز و طعنه رقیبان را نیز فراهم کرده. همچنین سامسونگ، شیائومی و وان پلاس هر کدام در پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده‌اند، به طرفدارانشان اطمینان داده‌اند که هیچ قطعه‌ای را از بسته‌های محصولات خود حذف نمی‌کنند.

سامسونگ در حالی به رقیب دیرینه خود برای حذف این لوازم جانبی طعنه می‌زند که شایعات می‌گویند خود این شرکت نیز قصد دارد شارژر را از جعبه گلکسی‌ها بردارد!

کد خبر 558301 برچسب‌ها شرکت سامسونگ موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت سامسونگ موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، این واحد تولیدی در راستای تنظیم بازار و کاهش التهاب در بازار روغن موتور دیزل، عرضه نامحدود این نوع روغن را با قیمت مُصوب در پایانه‌های استان (پایانه امیرکبیر) آغاز کرده است.

بر این اساس، دارندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از باربری و مسافری با مراجعه به این مراکز و ارائه مدارک معتبر و تعاونی‌های مسافری و باربری و اتحادیه‌ها و سازمان‌های مربوطه نیز می‌توانند با اعلام تقاضای واقعی خود، روغن موتور مورد نیازشان را از مراکز عرضه شرکت نفت سپاهان دریافت کنند.


در روز‌های اخیر کاهش عرضه از سوی برخی تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده روغن موتور موجب کمبود این محصول و در نتیجه التهاب در بازار روغن موتور دیزلی شده است.

شرکت نفت سپاهان که تنها ۲۰ درصد از سهم بازار روغن موتور دیزل در کشور را در اختیار دارد، اعلام کرد: با هدف رفع التهاب و نابسامانی به وجود آمده ناشی از عدم عرضه سایر شرکت‌ها و احتکار عاملان روغن و به منظور کمک به مصرف‌کننده نهایی، عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزل را بر اساس مسوولیت اجتماعی خود در کمک به دولت در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت سپاهان بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه و فرآورده‌های حوزه روانکار کشور، در سال ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار تهران، در گروه فرآورده‌های نفتی با نماد «شسپا» پذیرفته شد.

این شرکت در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل