Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه هرجا که از تفکر بسیجی بهره گرفتیم به پیشرفت‌ رسیدیم گفت: سازش و ترس مقابل دشمن را از مفاهیم مردود می‌دانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ سیداکبر قاسمی عصر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان امنیت  و تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت "حسن پاینده" اظهار داشت: تامین امنیت راه‌ها، امنیت شهرها، مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح و نقش‌آفرینی در ابعاد مختلف اجتماعی از جمله اقدامات موثر نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به تاکیدات مقام معظم رهبری راجع به اقتدار نیروی انتظامی در مقابله با سودجویان و مقابله با برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه پلیس حتی در حوزه رونق اقتصادی نیز نقش ایفا می‌کند زیرا اگر امنیت جامعه تامین نشود چرخ تولید کارخانجات نمی‌چرخد.

قاسمی برخورد با عوامل سودجو و مقابله با سلاح‌های غیرمجاز را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان ابزار جنگ نرم استفاده می‌کند تا ذهن جوانان را به انحراف بکشاند اما پلیس در این عرصه نیز با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی مقابله می‌کند.

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان به‌مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شدرشد 69 درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان/کاهش جرائم خشن از مهم‌ترین دستاوردهای امسال ناجا در استان استبرخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت مهم‌ترین مطالبه مردم استان گیلان از ناجا است

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پشتیبان نیروی انتظامی هستند تصریح کرد: دشمن امروز به‌دنبال ناامید کردن جامعه به‌ویژه جوانان است و ما سازش با این دشمن، عقب‌نشینی و کوتاه آمدن و ترس مقابل دشمن را از مفاهیم مردود می‌دانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تاثیرات بهره‌گیری از تفکر بسیجی در کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: هرجا که از تفکر بسیجی بهره گرفتیم به پیشرفت‌ رسیدیم اما فقدان این تفکر در برخی عرصه‌ها ما را با مشکلاتی مواجه کرد.

قاسمی با بیان اینکه امام(ره) با توکل به خداوند، امید به نصرت الهی و تکیه بر مردم توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به پایین بکشد و نظام اسلامی را تشکیل دهد عنوان داشت: شهدایی همچون شهید پاینده با اعتقاد به نصرت الهی و تمسک جستن به قرآن و ائمه اطهار(ع) جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اهمیت مقوله امنیت تصریح کرد: اگر ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود ما امروز امنیت نداشتیم و این مردم انقلابی نیز همواره پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیروی انتظامی تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند

به گزارش جماران؛ به نقل از روابط عمومی کل سپاه، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور تاکید کرد: آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور در گفتگویی درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید ، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان  ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است .

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت  مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری  بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان  را مطرح کند،بیان داشت :به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران ، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد : مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها  ،دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد : اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای  کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت : اگر رژیم صهیونیستی اقدام  تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.

 وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم ، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزار‌ها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • نسخه‌ پیچی جدید علم الهدی برای مقابله با دنیا؛ زور تنها راه است! /شورای امنیت و قطعنامه افسانه است