Web Analytics Made Easy - Statcounter

شارلوا در حضور دو بازیکن ایرانی خود برابر خنک شکست خورد.

تیم شارلوا در حضور دو بازیکن ایرانی‌اش از میزبانش شکست خورد.

به گزارش طرفداری، در شب پایانی دیدارهای هفته نهم لیگ بلژیک تیم شارلوا میهمان خنک بود. این مسابقه در نهایت با پیروزی 2-1 خنک به پایان رسید. سایدو در دقیقه 48 گل شارلوا را به نامش ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائول (25) و یواکیم (63) زننده 2 گل خنک بودند.

کاوه رضایی و علی قلی ‌زاده در ترکیب اصلی تیم شارلوا حضور داشتند. رضایی 90 دقیقه بازی کرد و قلی ‌زاده در دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه دوم تعویض شد. در جدول رده ‌بندی لیگ بلژیک تیم شارلوا با 19 امتیاز دوم است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم شارلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس

مدافع تیم فوتبال تراکتور از هواداران این تیم عذرخواهی کرد...

طرفداری| مدافع ملی‌پوش تراکتور به دلیل شکست سنگین خانگی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر شکست سنگینی مقابل ذوب آهن متحمل شد و در تبریز چهار بر یک به حریف باخت. این باخت به حدی تلخ بود که پاکو خمز تا مرز اخراج پیش رفت و یک هوادار نیز به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور با انتشار پیامی بلند در اینستاگرام از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او نوشت:

بابت نتیجه بازی دیروز همچنان در شوک، ناراحتی و شرمندگی به سر می‌بریم و فوت هوادار وفادار تیممان هم این درد و زجر را هزار برابر کرد که نمی‌دانم با چه واژگانی این غم بزرگ را به خانواده آن مرحوم و جامعه هواداری تراکتور تسلیت بگویم.

شرمندگی و عذرخواهی کمترین چیزی است که می‌توانیم بر زبان بیاوریم و من به عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از اعضای تیم از تمامی برادران و خواهرانی که دیروز با قلبی آکنده از غم و ناراحتی، ورزشگاه را ترک کردند عذرخواهی می‌کنم.

الان لحظه‌ای است که با پذیرش اشتباهات خود، همه در کنار هم بایستیم و به خاطر تراکتور بزرگ، اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم چرا که هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست. در کنار هم برای تک به تک بازی‌های پیش رو خواهیم جنگید و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در این راه همانند همیشه به همراهی شما امیدواریم. هرچند که شما همواره حمایت خود را از این تیم مردمی دریغ نکرده‌اید و این ما هستیم که شرمنده شما شدیم و باید جبران کنیم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • لطف شهاب زاهدی به پرسپولیس و خودش / بازیکنی که ۴۰ درصد امتیازات تیمش را گرفت!
  • حضور شطرنج بازان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری
  • حضور پرتعداد آذربایجان شرقی در مسابقات شطرنج دختران کشور