Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@01:10:06 GMT

مدافع رئال مادرید خواهان فسخ قرارداد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۰۹۹۷

مدافع رئال مادرید خواهان فسخ قرارداد!

دون بالون مدعی شد مارسلو خواهان فسخ قرارداد با رئال مادرید شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به طور قطع می‌توان از مارسلو به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان طی یک دهه اخیر یاد کرد. همچنین مدافع برزیلی در چند فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت رئال مادرید نیز بوده است و در سه قهرمانی پیاپی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت زین الدین زیدان نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می رسد مارسلو در یکی دو فصل اخیر با افتی فاحش مواجه شده است؛ تا جایی که او حالا ذخیره مدافع فرانسوی یعنی فرلاند مندی محسوب می‌شود. همچنین به نظر می رسد که زین الدین زیدان دیگر مانند قبل به این مدافع برزیلی اعتماد ندارد و در اکثر بازی های مهم مندی را به او ترجیح می‌دهد.

قرارداد فعلی مارسلو با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد و تا به اینجا نیز تمایلی برای تمدید از سوی دو طرف نشان داده نشده است. حالا و در همین رابطه اما دون بالون ادعای عجیبی را مطرح کرده و می‌گوید که مدافع برزیلی لوس بلانکوس خواهان فسخ قرارداد با این تیم شده است. این در حالی است که گفته می‌شود اینترمیامی به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال مارسلو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲