Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@12:47:39 GMT

آزمون استخدامی یک ماه به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۱۰۷۲

صراط:

اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از تعویق یک ماهه آزمون استخدامی خبر داد.

وی در توضیح بیشتر افزود: در جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 که به منظور بررسی به تعویق افتادن آزمون استخدامی برگزار شد مستنداتی را برای تعویق این آزمون ارائه کردند و به همین جهت این کمیسیون نامه‌ای را به سازمان استخدامی کشور ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: بعد از این موضوع سازمان امور استخدامی در اطلاعیه‌ای از تعویق یک ماهه این آزمون خبرداده هرچند که چند روزی هم برای ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آزمون استخدامی اقبال شاکری سازمان استخدامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «شما می‌توانید با پرداخت از طریق رمز ارز در تمامی آزمون‌ها قبول شوید»؛ این ادعای کانال تلگرامی منتشر کننده سوالات آزمون وکالت است.

حوالی ساعت ۱۱ و نیم ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲سوالات آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا در یک کانال تلگرامی منتشر شد. در ابتدا کانال فوق عکس چند سوال این آزمون از روی دفترچه را منتشر کرد؛ سپس با گذاشتن آدرس یک کانال دیگر مدعی شد که تمامی سؤالات آزمون در کانال جدید منتشر می‌شود که منتشر هم شد.

تمامی سؤالات آزمون وکالت با پاسخ‌هایی که روی سوالات با هایلایت سبز رنگ مشخص شده بود، حوالی چهار ساعت پیش از برگزاری آزمون در این کانال تلگرامی منتشر شد.

اینکه سؤالات به دست چند نفر از شرکت کنندگان آزمون رسیده است و چه میزان بر نتایج آن تأثیرگذار بوده؛ آیا مسئولان لو رفتن سوالات را می‌پذیرند و آزمون ابطال می‌شود یا آن را یک شایعه بیشتر نمی‌دانند؛ هنوز مشخص نیست.

آنچه مورد توجه است، ادامه فعالیت این کانال تلگرامی است که از همان روز تا کنون فعال و به دنبال اعتمادسازی در میان نوجوانان و جوانان است.


این کانال تلگرامی مدعی شده که می‌تواند سوالات تمامی آزمون‌های سراسری را ۴ الی ۱۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار دهد.

در یکی از پیام‌های این کانال تلگرامی عنوان شده که تمامی آزمون‌های استخدامی اعم از وکالت قوه قضائیه و کانون، سردفتری پرورشی دبیری آموزگاری تأمین اجتماعی، نظام مهندسی و... مبلغ ۳۱۵ دلار، کنکور انسانی و ریاضی مبلغ ۷۸۰ دلار، کنکور تجربی مبلغ ۸۵۰ دلار است.

این مبالغ توسط رمز ارز باید پرداخت شود و اصلا مهم نیست به نام چه کسی پرداخت شود، خود شرکت کننده، پدر، برادر و یا حتی از طریق کافی نت!

در یکی دیگر از پیام‌های منتشر شده این کانال که با هدف جلب اعتماد منتشر شده، آمده است: «بعضی دوستان از امنیت خرید میپرسن. دوستان به هیچ وجه اطلاعاتی از شما جایی ذخیره نمی‌شه که قابل پیگیری باشه. روزانه میلیونها ارز داخل ایران خریداری میشه و قابل پیگیری نیست که چه کسی برای خرید سوالات ارز گرفته. اعضای کانال تلگرام هم محرمانه هستش و شخص دیگه ای نمیبینه. شما بصورت ناشناس خرید می‌کنید ما حتی اسم و شماره شمارو نمیگیریم. هنگام پاسخ دهی هم درصد بالا نزنید که تجدید آزمون نشید»

این کانال تلگرامی مدعی است سؤالات به همراه پاسخ‌نامه تمامی آزمون‌های سراسری توسط این کانال قابل فروش است.

پیش از این نیز این کانال تلگرامی از شبکه‌سازی‌اش برای دستیابی به سوالات آزمون‌ها خبر داده بود؛ با این وجود هنوز از سوی مسئولان واکنشی را در این رابطه شاهد نبودیم و تنها بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شده که در این رابطه پرونده‌ای در دادستانی تهران تشکیل شده است.

انتظار می‌رود قوه قضائیه و دیگر نهادهای ذی‌ربط با جدیت به موضوع ورود کرده و با تعیین تکلیف آن دست سودجویان و سوءاستفاده گران را کوتاه کند.

کد خبر 844969 برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

دیگر خبرها

  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد