Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر کرمیان رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از توزیع ۴۰۰ بسته شامل ماسک و مواد ضد عفونی در بین اقشار نیازمند در شهر ایلام خبر داد و گفت:در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مردم آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا بیش از ۴۰۰ بسته شامل مواد ضدعفونی وماسک ۵ عددی در شهر ایلام توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمیان  با اشاره به اینکه این واحد صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه، موضعی فعالانه و مسئولانه دارد، افزود: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت‌های سازمانی، تلاش می‌کند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستا‌های اطراف می‌شود.

او با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستا‌های اطراف، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک‌های قابل توجهی نموده است، اظهار کرد:ارتقاء رضایتمندی جامعه به عنوان مهمترین هدف در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، جزء برنامه‌های اصلی این واحد صنعتی می‌باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد، عنوان کرد: مسئولیت اجتماعی از وجوه مهم اخلاق کسب و کار است که به نقش مثبت شرکت‌ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می‌پردازد.

کرمیان بیان کرد: پالایشگاه گاز ایلام در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده که در صورت تامین اعتبار، در جامعه محلی هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا پالایشگاه گاز مسئولیت های اجتماعی گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود

فرماندار ایلام گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار باید از اولویت‌های حوزه کاری شهرداری در سال جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه‌ای پیرامون ایجاد پروژه بازارچه میوه و تره بار اظهار کرد: برای ایجاد بازارچه در جهت تأمین مایحتاج ضروری مردم نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی داریم.

وی افزود: تسطیح و حصار کشی زمین مورد نظر برای بازارچه قبلاً تأمین اعتبار شده است و باید در اسرع وقت نسبت به فراخوان عمومی جهت جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

فرماندار ایلام ادامه داد: با توجه به سکونت بیش از ۳۰ درصد جمعیت در مرکز استان، اهمیت کار شهرداری و سطح انتظارات مردم بالا می‌رود بنابراین تصمیمات باید در راستای منفعت مردم باشد.

نادری با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهری از جمله ترافیک توسط مردم رصدمی شود، گفت: خوشبختانه سال گذشت در سایه وحدت و تعامل مسئولان و مردم اقدامات مؤثر و مناسبی در سطح شهرستان انجام گرفت.

به گزارش ایمنا، مسائل مهمی مانند ساماندهی منظر شهری در ورودی‌ها و خروجی‌ها و حاشیه شهر، زیباسازی سطح شهر، توجه به محلات کمتر برخوردار در حاشیه شهر و پایش تصویری و شهر الکترونیک برای رسیدگی در جلسه مطرح شد.

کد خبر 747038

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • موضع کنعانی نسبت به کشف گور‌های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه