Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@15:10:16 GMT

استاندار خراسان رضوی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۱۳۱۶

استاندار خراسان رضوی انتخاب شد

در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور برای تصدی استانداری خراسان‌رضوی توسط «محمدصادق معتمدیان» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هیئت وزیران پس از بررسی صلاحیت و برنامه‌های وی، به او رأی اعتماد داد.

وی متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان استاندار خراسان رضوی، استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرائی در تهران را در کارنامه خود دارد.

استاندار جدید خراسان جنوبی همچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور است. ریاست شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاه‌های اجرایی از سال ۱۳۷۹ تاکنون و خدمت در ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است.

معتمدیان در مدت ۲۲ ماه تصدی خود در استانداری خراسان جنوبی، با بررسی میدانی مشکلات، نیاز‌ها و شنیدن درخواست‌های مردمی قطار توسعه خراسان جنوبی را ریل گذاری کرد و با حضور مدیران ارشد نظام و مسئولین دولتی در اولین گام اعتبارات خراسان جنوبی را افزایش داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی حسن روحانی هیئت وزیران هیئت دولت پارسی خبر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی کم نظیر برای خراسان رضوی است که می‌تواند صادرات استان را متحول کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده در نشست با مدیران اقتصادی خراسان رضوی گفت: حضور 3000 بازرگان از یکصد کشور در اکسپو تهران که با فعالیت 800 شرکت برتر صادراتی همراه است می‌تواند نمایشگاهی از توانایی‌های خراسان رضوی و محصولات صادراتی آن باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: اگرچه نمایشگاه‌های ایران اکسپو از سال 1392 شروع به کار کردند اما این ششمین بار است که این نمایشگاه مهم اقتصادی برپا می‌شود و ما نیز باید حضور درخشان و پرتعاملی را از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در اکسپو 2024 داشته باشیم.

توانا، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز جزییات برنامه های پیش بینی شده برای شرکت در نمایشگاه اکسپو 2024 را تشریح کرد و مدیران دستگاه‌های اقتصادی و میراث فرهنگی و گردشگری استان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شرکت فعال در این نمایشگاه را ارائه کردند.

به گزارش تسنیم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از 2000 تاجر و بازرگان خارجی از 119 کشور جهان، از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت‌ماه 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی