Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@19:22:55 GMT

سلسه شکست‌های آمریکا در حال کامل شدن است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۱۳۴۸

‍‍‍‍‍‍

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: الگوی ایران قدرتمند و متکی به خود برای آمریکا و غرب تلخ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر حاتمی - وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در برنامه تیتر امشب گفت: امروز جزء پنج شش قدرت پهپادی دنیا هستیم. تجهیزات نظامی ایران از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است و صفر تا ۱۰۰ محصولات در داخل کشور طراحی و تولید می‌شود؛ این‌ها از موارد اصلی دشمنی آمریکا با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دلایل متعددی داشت که آمریکا نمی‌خواست تحریم‌های ایران برداشته شود یکی از این‌ها مشکل داخلی آمریکا است، اما بعد دیگر مخالفت آن‌ها اینست که آن‌ها نمی‌خواهند چیزی دست ایران را بگیرد.
وی با بیان اینکه امروز ۹۰ درصد نیاز‌های دفاعی خود را تامین می‌کنیم، افزود: ارائه چنین الگوی به دنیا در شرایط تحریم برای آمریکا تلخ است.
امیر حاتمی - وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: سال ۸۹ با نفوذی که آمریکا داشت تلاش کرد تحریم‌های ایران را شورای امنیتی کند.
امیر حاتمی گفت: امروز با برداشته شدن تحریم های سازمان ملل در حوزه نظامی ما می‌توانیم نیاز‌های خود را در حوزه دفاعی بخریم یا نیاز‌های دیگر کشور‌ها را تامین کنیم.  وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا دنبال برداشته نشدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران بود، اما نتوانست و شکست خورد.
حاتمی افزود: کشور‌های همسایه و برخی قدرت‌های دیگر در پی استفاده از توانمندی و محصولات دفاعی ما هستند.
وی گفت: در این سال‌ها به ظرفیت عظیمی رسیدیم و این ظرفیت برای برخی از کشور‌ها که دشمنی با آمریکا دارند از اهمیت زیادی برخوردار است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: برای خرید و فروش سلاح برنامه داریم و زمینه‌ها برای چنین رویکردی فراهم است.
امیر حاتمی گفت: سلسه شکست‌های آمریکا ادامه خواهد داشت و برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی با وجود مخالفت‌های آمریکا یکی از این شکست هاست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: اخیراً بازدید‌های از توانمندی تسلیحاتی‌های کشورمان برخی مقامات کشور‌های دوست داشته اند که توانمندی ایران در شرایط تحریم برای آن‌ها قابل تحسین بود.
امیر حاتمی گفت: توانایی تعمیر و نگهداری انواع پرنده‌ها را داریم و این توانمندی را می‌توانیم به کشور‌های دیگر صادر کنیم.
وی افزود: در پهپاد، توانمندی ما در سطح قدرت‌های به نام است و ما می‌توانیم این توانمندی را در اختیار کشور‌های متقاضی قرار دهیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در صادرات تسلیحات تنها پول ملاک نیست، گفت: این تسلیحات را تحت نظارت خودمان به کشور‌ها صادر می‌کنیم به شرطی که اصول دفاعی مشروع را رعایت کنند.
حاتمی افزود: سیاست ما تغییر نخواهد کرد ما از صلح و ثبات در منطقه حمایت می‌کنیم. وی افزود: موقعیت ما از لحاظ انرژی و جغرافیایی ممتاز است و کشورهای دیگر ملازمت قدرت مستقل با این موقعیت را بر نمی تابند. برچسب ها: امیر حاتمی ، دفاع ، تیتر امشب ، تحریم تسلیحاتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امیر حاتمی دفاع تیتر امشب تحریم تسلیحاتی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح امیر حاتمی کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • شکست تاریخی ۲۰۲۴ اسرائیل و آمریکا!