Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سوئدی اعلام کرد که میلان هرگز شاه نداشته است، آن‌ها خدا دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، به نظر می‌رسد زلاتان ایبراهیموویچ را نه سن‌وسال و نه ویروس کرونا می‌تواند متوقف کند. با وجود این‌که مهاجم سوئدی ۳۹ ساله است و اخیرا به کووید_ ۱۹ مبتلا شده بود، توانست در داربی دلا مادونینا بدرخشد و با دو گلی که به ثمر رساند پیروزی ۲ بر یک را برای میلان مقابل اینتر به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم میلان پس از این عملکرد عالی که نشان داد در دوران اوج خود به سر می‌برد، با اسکای اسپورت صحبت کرد و اعلام کرد که اگر ۲۰ یا ۳۰ سال داشت هیچ کس نمی‌توانست متوقفش کند.

ایبراهیموویچ گفت: احساس می‌کنم کامل‌تر شده‌ام و تجربه بیشتری دارم. زمانی که جوان هستید در حال رشد هستید. لحظات را به نحوی می‌گذرانید که در حال یادگیری هستید، بازی می‌کنید و برخی از لحظات و شرایط برایتان تکرار می‌شوند. اکنون احساس می‌کنم کامل‌تر شده‌ام. اگر موقعیت ۲۰ یا ۳۰ سالگی‌ام را داشتم هیچکس نمی‌توانست من را متوقف کند. حتی اکنون هم دوست ندارم کسی من را متوقف کند. 

زلاتان یک روز پس از بازی درخشانش با اظهارنظرش همه توجه‌ها را به خود معطوف کرد. به نظر می‌رسد مهاجم سوئدی پاسخ روملو لوکاکو (مهاجم اینتر) را داده است که اخیرا لقب شاه شهر (میلان) را به خود اختصاص داد. به همین خاطر "شیر سوئدی" در توئیترش نوشت: میلان هرگز شاه نداشته است، آن‌ها خدا دارند. 

ایبراهیموویچ که میلان را به صدر جدول رساند، درباره شانس قهرمانی تیمش اظهار کرد: بله، امکان فتح اسکودتو وجود دارد. اگر کسی باور داشته باشد می‌تواند هر کاری انجام دهد. برای به دست آوردنش تلاش می‌کنیم. سپس باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز خیلی از لیگ باقی مانده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ تیم فوتبال میلان روملو لوکاکو سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان

آفتاب‌‌نیوز :

مارکو فان باستن، رود گولیت و فرانک رایکارد، این سه فوق ستاره هلندی از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۳ در سن سیرو به میدان رفته و بهترین روز‌های باشگاه میلان را رقم زدند.

در آن مقطع باشگاه‌های حاضر در سری آ فقط اجازه داشتند سه بازیکن خارجی در ترکیب تیم خود داشته باشند و میلان توسط سیلویو برلوسکونی موفق به استخدام فرانک رایکارد، مارکو فان باستن، رود گولیت شد.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • تصویری عجیب از خطوط تلفن در آمریکا صد سال پیش!
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم