Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهریار حیدری عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: استفساریه برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع شده بود که پس از تفسیر یکشنبه ۲۷مهر این موضوع در مجلس مطرح و طبق آن موضوع تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر و فرزندان آن‌ها به تصویب نمایندگان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: آیین‌نامه فرزندان جانباز شهید و ایثارگر که طبق قانون برنامه پنجم بدون آزمون استخدام شدند و در برنامه ششم این موضوع نیامده امروز اصلاح شد که بدون آزمون استخدام شوند.

حیدریادامه داد: این اصلاحیه به شورای نگهبان ارجاع داده شده تا در صورت تصویب نهایی برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

او افزود: همچنین ایثارگرانی که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند ولی اکنون در مناطق غیر عملیاتی حضور دارند و فاقد مزایایی مانند شاغلان مناطق جنگی هستند برای برخورداری این قشر استفساریه اصلاح شده و به کمیسیون مربوطه در مجلس رفته تا به زودی مطرح و طبق اصلاحیه حق کسانی که در دوران جنگ در مناطق عملیاتی بودند برابر با کسانی که اکنون در مناطق جنگی از مزایای آن برخوردار شوند، برابر شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران استخدامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید

مدودف گفت، کمک نظامی به اوکراین که توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ارتش روسیه را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشاتودی، مجلس نمایندگان آمریکا پس از چند ماه تاخیر و درگیری سیاسی بالاخره بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین را تصویب کرد.

دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور استدلال کرد: رای حرامزاده‌های سرخوش آمریکایی فقط جنگ را طولانی می‌کند و تعداد قربانیان این جنگ را افزایش می‌دهد.

وی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه آمریکا «یک امپراتوری منفور شیطانی قرن ۲۱» است، ادامه داد: مشخص است که ما با وجود دلار‌های خونینی که در گلوی صنعت دفاعی سیری ناپذیر آمریکا ریخته شده، پیروز می‌شویم. قدرت و حقیقت طرف ماست.

مجلس نمایندگان آمریکا تا پیش از این از لایحه کمک به اوکراین حمایت نمی‌کرد و تمرکزش را روی فشار بر کاخ سفید برای مقابله با موج عظیمی از مهاجران در مرز با مکزیک گذاشته بود. برخی از قانونگذاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به فقدان داشتن یک استراتژی مشخص برای پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه متهم کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هشدار داد بود که اگر کنگره آمریکا کمک مازاد به کی‌یف را تصویب نکند، اوکراین شکست می‌خورد.

در پی انتقاد‌هایی از سوی کی‌یف و متحدان غربی واشنگتن در اروپا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت تا این لایحه کمک را به رای بگذارد.

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی