Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:19:49 GMT

ناکامی ادامه‌دار شارلروا با قلی‌زاده و رضایی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۱۷۶۴

شارلروا علی‌رغم استفاده از دو ستاره ایرانی خود مقابل خنک شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نهم ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا که مثل دیدارهای گذشته‌اش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ یکشنبه شب در ورزشگاه لومینوس مهمان تیم رده دوازدهمی خنک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شارلروا بلژیک که با کسب پیروزی مقابل خنک می‌توانست به صدر جدول ژوپیر لیگ صعود کند، در زمین حریف خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا ۱۹ امتیازی و در جایگاه دوم بماند.

 

یاران قلی‌زاده و رضایی در شرایطی نتیجه را به تیم خنک واگذار کردند که در سه دیدار اخیرشان هم عملکرد ضعیفی با یک مساوی و یک باخت در ژوپیر لیگ بلژیک و یک شکست در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا داشتند.

 

 

 

 

علی قلی‌زاده تا دقیقه ۳+۹۰ در ترکیب شارلروا برابر خنک حضور داشت و کاوه رضایی نیز تا پایان در زمین بود که هیچ یک از این دو ملی‌پوش ایرانی موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشدند.

کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • چهار محور در استان مسدود است
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد