Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@20:32:12 GMT

تحقق آموزش مجازی فراگیر با شبکه شاد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۱۸۹۵

تحقق آموزش مجازی فراگیر با شبکه شاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه آماری از سامانه شاد، گفت: خوشحالم که تلاش‌ها برای تحقق یک آموزش مجازی فراگیر به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با ارائه آماری از سامانه شاد، اظهار کرد: این آخرین آماری است که در خصوص سامانه ‎شاد به من دادند، خوشحالم که تلاش‌ها برای تحقق یک آموزش مجازی فراگیر به نتیجه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش افزود: از تیم شاد نیز خواسته‌ام که مشکلات موجود را رفع کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مخاطبان خود در اینستاگرام خواست اگر پیشنهادی برای بهبود و توسعه شاد دارند، در این شبکه اجتماعی بنویسند.


 

کد خبر 450530

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شبکه شاد دسترسی به شبکه شاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمدجواد آذری جهرمی دانش آموزان کرونا و آموزش مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های TCL سری Q10K زاویه دید گسترده XDR HVA را ارائه می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت TCL اخیراً از تلویزیون‌های سری Mini-LED خود رونمایی کرده است، این تلویزیون‌های سری Q10K در چهار نسخه ۶۵، ۷۵، ۸۵ و ۹۸ اینچی عرضه می‏‌شوند و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و روشنایی JH 3800 نیت را ارائه می‌کنند که باعث بهبود قابل‌توجهی در عملکرد HDR می‌شود.

تلویزیون‌های TCL سری Q10K زاویه دید گسترده XDR HVA را ارائه می‌کنند به تراشه اصلی Linyao Chip M2 مجهز شده‌اند و ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و از فناوری TCL Quantum Dot Pro 2024 برای افزایش دقت رنگ بهره می‌برند؛ علاوه بر این، تلویزیون‌های یادشده دارای سیستم صوتی قدرتمند Hi-Fi با توان ۹۰ وات هستند که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های جدید TCL دارای Wi-Fi 6، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هستند، همچنین چهار پورت HDMI 2.1 برای اتصال پرسرعت و پورت USB 3.0 برای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کنند؛ این محصولات از فناوری نرخ نوسازی متغیر و تأخیر بسیار کم میلی‌ثانیه بهره می‌برند؛ قیمت نسخه ۶۵ و ۷۵ اینچی آن به ترتیب ۹۱۵ و ۱۱۹۶ دلار است، در حالی که قیمت نسخه‌های ۸۵ و ۹۵ اینچی به ترتیب ۱۵۴۹ و ۲۸۱۶ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 746789

دیگر خبرها

  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!