Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس به تمجید از باواریایی ها می پردازد. 

روز چهارشنبه، تیم های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید درباره تقابل با بایرن مونیخ می گوید:

قرار است با بهترین تیم حال حاضر جهان روبرو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من، این بازی بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و تلاش خود را خواهیم کرد تا مانند با با سلتاویگو، راه حل هایی را برای پیروزی در این مسابقه پیدا کنیم. 

این سرمربی آرژانتینی راجع به وضعیت مصدومیت دیگو کوستا گفت:

پزشکان وضعیت دیگو را به ما اطلاع خواهند داد. من ترکیب این دو نفر  (کوستا و سوارز) را دوست دارم. ویژگی های این دو مهاجم باعث می شود تا بتوانند در کنار یکدیگر بازی کنند. آن ها در خط حمله، قدرت لازم را در اختیار ما قرار می دهند. 

همچنین بخوانید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟

ستاره خط دفاعی منچسترسیتی، کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد.

طرفداری | کایل واکر در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد.

کایل واکر از جمله بازیکنانی است که زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت زیادی کرد. واکر پس از جدایی از تاتنهام و پیوستن به منچسترسیتی در تابستان 2017، رفته‌رفته به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب سیتیزن‌ها تبدیل شد و اکنون در 33 سالگی به عنوان یکی از برترین مدافعان کناری حال حاضر اروپا شناخته می‌شود. 

به نقل از مارکا، کایل واکر، ستاره خط دفاعی منچسترسیتی در پاسخ به سوال بهترین مدافع راست جهان، نام دنی کارواخال را به زبان آورد و کاپیتان رئال مادرید را به خاطر ثبات و عملکردش در سطح بالا تمجید کرد. واکر در این خصوص گفت:

بهترین مدافع راست دنیا؟ من فکر می‌کنم دنی کارواخال به خاطر بازی در رئال مادرید برای مدت طولانی، شایسته ستایش و قدردانی است. او در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان توپ می‌زند و همیشه در سطح بالایی بازی کرده‌است. او یک مدافع راست کامل است که هم در دفاع و هم در حمله خوب کار می‌کند. همیشه رقابت بین بهترین مدافعان دنیا وجود دارد. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی خودم را انجام و از رقابت با بازیکنانی مثل کارواخال لذت ببرم.

گفتنی است رئال مادرید و منچسترسیتی حدود دو هفته دیگر در دیداری حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. البته کایل واکر در جریان دیدار دوستانه انگلیس و برزیل مصدوم شد و در حال حاضر، حضور او در بازی با رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟