Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:55:51 GMT

لحظه عجیب ربوده شدن دانش‌آموز از کلاس آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۳۲۰

لحظه عجیب ربوده شدن دانش‌آموز از کلاس آنلاین

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در جهان و همه‌گیری عجیب این بیماری تنفسی، بیشتر مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده است و آموزش‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود.

آموزش‌های مجازی ظرایف و وجوه خنده‌داری را ایجاد کرده است که بعضا از سوی دانش‌آموزان پرانرژی و زیرک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانش آموزان، فرصت در خانه ماندن را برای طرح برنامه‌ای جهت غافلگیر کردن معلم و سایر همکلاسی‌های خود غنیمت شمرد و هنگامی که در کلاس آنلاین حضور داشت همه را متعجب ساخت.

بیشتر بخوانید

نجات معجزه آسای نوزاد لحظاتی قبل از ربوده شدن

معلم که در حال تدریس آنلاین بود با صحنه ربوده شدن یکی از دانش‌آموزان ۱۸ ساله خود از سوی دو فردی که لباس سیاه پوشیده و صورت خود را مخفی کرده بودند، مواجه شد.

معلم که از دیدن این لحظه شوکه شده بود، می‌گوید: شما هم دیدید که «تیلور» دزده شد؟ باید با پلیس تماس بگیریم؟

پس از گذشت چند دقیقه، تیلور به کلاس بازگشت و در مقابل چشم کسانی که فکر می‌کردند او ربوده شده است گفت که این یک شوخی بود. گفتن این مسئله موجب خنده همه همکلاسی‌ها و معلم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مجازی معلم نمونه شوخی جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان