Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس دولت دهم گفت: اصولگرایان باید علاوه بر وحدت به این مسئله توجه کنند که در نهایت یک نفر رییس جمهور می شود نه بیشتر.

«لطف الله فروزنده»، چهره سیاسی اصولگرا، درباره لزوم وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به خبرنگار سیاسی برنا گفت: به هر حال هر چه اصولگرایان به سمت وحدت حرکت کنند روشن است که بسیار خوب است و یک مزیت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است، افرادی که احساس می کنند که مسئولیت ریاست جمهوری برعهده بگیرند از این رو خودشان را در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان کاندیدا به بقیه معرفی می کنند و این مسئله جای نگرانی نیست.

او افزود: در مجموع این رویکرد حاکم باشد که همه اصولگرایان به سمت وحدت و انسجام حرکت کنند و به این مسئله بیاندیشند که یک مجموعه، دولت آینده را اداره می کند نه یک فرد. از سوی دیگر باید توجه داشت که صرفا یک نفر رییس جمهور می شود نه بیشتر. بنابراین هر فردی که دلسوز کشور است و تمایل دارد خدمتی ارائه دهد، باید به این گونه مسائل توجه کند. 

فروزنده با بیان اینکه بهتر است در حال حاضر وارد بحث مصداق ها نشویم، عنوان کرد: در مجموع بر این باورم که اصولگرایان باید به وحدت برسند در عین حال افراد باید این آمادگی را داشته باشند که به این فرایند کمک کنند تا انشاالله دولت کارآمدی روی کار بیاید؛ در واقع اگر همه در این راستا حرکت کنند قطعا موفقیت ها افزایش خواهد یافت.

معاون پارلمانی رییس دولت دهم در این باره که کدام حزب، نقش تاثیرگذارتری در جریان اصولگرایی ایفا می کند؟ تصریح کرد: جریان خاصی مدنظر نیست، کشور با مشکلات و چالش هایی مواجه است که نیاز به دولت کارآمد داریم. به هرحال دولت کارآمد، دولتی است که هم برنامه روشن و هم مجریان قوی و محکمی، داشته باشد.

او اضافه کرد: بنابراین جریان اصولگرایی یک طیف است و این طیف های در درون جریان اصولگرایی باید با یکدیگر ائتلاف کنند تا به نقطه مشترکی برسند و آن نقطه مشترک، عبارت است از اینکه در نتیجه فردی با تیم مشخص و با برنامه ای روشن انتخاب شود تا معضلات و مشکلات کشور را حل کند. از این رو امید است دولت آینده از این ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد به خوبی استفاده کند.3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیش بینی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود