Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:37:45 GMT

گردشگران گرفتار در آبشار شوی دزفول نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۵۹۵

گردشگران گرفتار در آبشار شوی دزفول نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: روز یکشنبه ۲۷ مهرماه با گزارش حضوری بستگان مفقودین مبنی بر بی‌اطلاعی طولانی از وضع فرزندان خود، یک تیم از پایگاه کوهستان حضرت سبزقبا(ع) شهیون با تجهیزات امدادی به وسیله یک دستگاه آمبولانس به منطقه شوی اعزام شدند.

مصطفی طحان افزود: پنج گردشگر به دلیل استفاده از خودروی سواری شخصی نامناسب در مناطق کوهستانی و نداشتن تجهیزات استقرار در شب قادر به بازگشت نبوده و گرفتار شده بودند که تیم اعزامی بعد از طی مسافتی سه ساعته در مسیر کوهستانی و سخت گذر در تاریکی شب با آمبولانس خود را به روستای سرتنگ رسانده و در این روستا مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات نجات این گردشگران ۱۰ ساعت به طول انجامید، گفت: به علت تاریکی هوا عملیات جستجو و نجات متوقف و با روشن شدن هوا عملیات از سر گرفته شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: در ساعات ابتدایی جستجو، تیم اعزامی موفق به یافتن این گردشگران شدند و آنان را به منطقه امن منتقل کردند.
وی حال عمومی این گردشگران را خوب اعلام کرد و گفت: یک نفر از گردشگران از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که با انجام اقدامات اولیه مداوا شد.
آبشار شوی بزرگترین آبشار خاورمیانه در ۹۰ کیلومتری دزفول قرار دارد و از نقاط گردشگری این شهرستان است.

برچسب‌ها دزفول امداد و نجات خوزستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول امداد و نجات خوزستان سازمان امداد و نجات هلال احمر دزفول امداد و نجات خوزستان سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت