Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:55:07 GMT

نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۶۲۴

نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

زن جوان هندوستانی که به مدت ۱.۵ سال در توالت خانه‌اش زندانی شده بود توسط پلیس این کشور نجات یافت. این زن ۳۵ ساله و مادر سه فرزند توسط شوهر بی‌رحمش در توالتی به ابعاد یک در یک متر زندانی شده بود.

این اتفاق در دهکده پانیپاپ واقع در شمال شهر دهلی رخ داد. پلیس روز سه شنبه این زن را در حالی که شرایطی نامساعد داشت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بلافاصله توسط اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل گردید. 

پلیس محلی هند «نارِش کومار»، شوهر این زن را که متهم به زندانی کردن زنش بود بازداشت کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان شوهر بی‌رحم این زن هر چند روز یک بار مقداری آب و غذا در اختیار زنش قرار می‌داد. پلیس این زن بیچاره را در حالی که کاملا بی‌حال بود و در کف توالت دراز کشیده بود پیدا کرد. یکی از ماموران ارشد پلیس در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «این زن آنقدر ضعیف شده بود که حتی قادر به راه رفتن هم نبود. این زن پس از نجات یافتن انقدر گرسنه بود که هشت نان چاپاتی (نوعی نان هندی) خورد.»

این زن که هنوز هویتش مشخص نشده در سن ۱۷ سالگی با کومار ازدواج کرده بود. آن‌ها دارای سه فرزند ۱۱ تا ۱۵ ساله هستند. شوهر این زن پس از بازداشت توسط پلیس مدعی شد که زنش از نظر روانی مشکل داشته و او به همین خاطر وی را در توالت زندانی کرده است. این مرد نتوانست مدرکی را که نشان دهنده ابتلای زنش به بیماری روانی باشد به پلیس ارائه دهد.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هندوستان زندانی کردن حبس خانگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888747

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسانی که از مار می‌ترسند این فیلم را نبینند؛ حضور ترسناک مار در توالت!
  • ببینید | درخواست یک زن برای بازگشت همسرش در برنامه تلویزیونی
  • تصاویر| ژست‌های عاشقانه بابک جهانبخش و همسرش مقابل دوربین
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
  • اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند
  • 6 کشته در پی فروریختن پل فرانسیس اسکات در آمریکا
  • نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی را می‌دانید؟
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!