Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@18:58:04 GMT

ماموریت دو پزشک زن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۶۵۴

ماموریت دو پزشک زن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بخش پزشکی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های قبلی و همینطور تورنمنت‌های قبلی پیدا کرده است و در این شرایط حساس دو پزشک زن ایرانی نیز از سوی AFC به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منطقه شرق دعوت شده‌اند.

دکتر زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی مورد تایید فیفا در ایران (ایفمارک) به همراه دکتر بهار حسن‌میرزایی از دیگر پزشکان فعال در ایفمارک، دو پزشکی هستند که AFC آنها را برای انجام ماموریت در قطر از شروع مسابقات تا مرحله نیمه نهایی فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر پرهان خانلری نیز در این تورنمنت حضور خواهد داشت اما نکته جالب توجه حضور دو پزشک زن در مسابقات مردان بوده که این اتفاق بسیار نادر است.

تیم پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه وزارت بهداشت کشور قطر، وظیفه اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی حین برگزاری مسابقات را دارند. دکتر توحید سیف‌برقی نیز یکی دیگر از پزشکان ایرانی بود که حین برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در قطر حضور داشت.

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منطقه شرق در چهار گروه و با حضور ۱۶ تیم، از ۱۸ نوامبر تا ۱۳ دسامبر (۲۸ آبان تا ۲۳ آذر) در کشور قطر برگزار خواهد شد. دیدار فینال نیز بین پرسپولیس و فینالیست شرق آسیا روز شنبه، ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار خواهد شد. علیرضا فغانی، موعود بنیادی‌فر، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی نیز داوران و کمک داوران ایرانی حاضر در این مسابقات هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین لیگ قهرمانان آسیا ماموریت پزشکان ایرانی جریمه کرونایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل هوشیار زیباری انسولین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با برگزاری رقابت فینال علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان سوم شد و با کسب مدال برنز مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان 3:50.282 دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان آبهای‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد