Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شامگاه (۲۷ مهر) در شهرک ولیعصر اصفهان برگزار شد. امسال به دلیل وجود ویروس کرونا، آیین افتتاحیه بدون حضور مردم و بر روی پشت بام یک فرهنگسرا برگزار شد. برچسب ها: جشنواره کودک و نوجوان اصفهان محمدرضا شریف

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره کودک و نوجوان اصفهان محمدرضا شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو