Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جعفر احمدی یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی بانکهای گناباد افزود: از نظر ریالی مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به افراد متقاضی  پرداخت شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات از میان دو هزار و ۱۶۳ پرونده واحدها و مشاغل آسیب دیده کرونای این شهرستان که از ابتدای امسال تاکنون برای دریافت  ۲۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی کرونا به بانکهای عامل معرفی شدند پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: ۶۹۳ پرونده مشاغل آسیب دیده کرونا هم برای دریافت ۱۰۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بانکهای عامل گناباد در دست بررسی است که  بیشترین تعداد آن به میزان ۴۰۸ پرونده در شعب بانک ملی است و بانکهای ملت و صادرات با ۳۶۷ و ۱۲۰ و بانکهای  سپه و تجارت هر کدام با ۷۲ پرونده در دست بررسی در ردیفهای بعدی قرار دارند.

احمدی افزود: این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده کرونا طی سال جاری در رتبه سوم و از لحاظ میزان تسهیلات ابلاغ شده در ردیف پنجم استان خراسان رضوی قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد هم با اشاره به اینکه ۱۱۷ پرونده تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهرستان در ستاد استانی مدیریت امور شعب بانکهای استان خراسان رضوی در دست بررسی است توجه و اهتمام بیشتر مسوولان ذیربط بانکهای استان نسبت به سرعت بخشی بررسی و تعیین تکلیف این پرونده ها و ارجاع آنها به شعب مربوطه خود در شهرستان گناباد را خواستار شد.

احمد سفری با اشاره به این که آخرین مهلت دریافت تسهیلات به واحدها و مشاغل آسیب دیده کرونا پایان مهرماه جاری است و قابل تمدید نیست از متقاضیان دارای شرایط که تاکنون ثبت نام کرده اند خواست طی دو روز آینده برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند.  

وی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را از ظرفیتهای خوب حمایت از  اشتغال و رونق اقتصادی مناطق روستایی ذکر کرد و  هم افزایی و اهتمام شبکه بانکی این شهرستان در پرداخت تسهیلات این بخش را خواستار شد.

معاون فرماندار گناباد از متصدیان واحدهای تولیدی و اشتغالزایی مستقر در مناطق روستایی و متقاضی دریافت این تسهیلات خواست که نسبت به بیمه کردن شاغلان خود برای سهولت در دریافت تسهیلات یاد شده اقدام کنند.

حدود ۳۰ شعبه بانکهای دولتی و خصوصی در شهرستان گناباد فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی تسهیلات تکلیفی گناباد پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی تسهیلات تکلیفی گناباد ویروس کرونا تسهیلات بانکی تسهیلات تکلیفی گناباد اخبار کنکور مشاغل آسیب دیده کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کرد

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان عنوان کرد: تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن ۷۲ ماهه و برای فرزند پنجم ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۸۴ ماهه است.

آرمات با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲