Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

همان‌طور که پرسپولیسی‌ها انتظارش را داشتند، بالاخره مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین کمیته اجرایی لیگ قهرمانان، تصمیم نهایی را گرفتند و قرار شد فینال لیگ قهرمانان هم در قطر برگزار شود. این در حالی است که هنوز تکلیف برگزاری مسابقات شرق آسیا مشخص نیست اما مدیران ارشد کنفدراسیون همچنان پافشاری می‌کنند که فینال روز ۲۹ آذر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع برگزاری فینال بازی‌ها در دوحه باعث خوشحالی پرسپولیسی‌هاست و آنها برای این اتفاق، کلی دلیل دارند. اول اینکه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با جو فوتبالی در قطر، هتل‌ها و ورزشگاه‌های این کشور کوچک، همچنین وضعیت آب و هوایی و مدل آماده‌سازی در حاشیه خلیج همیشه فارس آشنایی کامل دارند.

در ثانی، قطر به ایران نزدیک است و نیازی به انجام سفر طولانی‌مدت نیست اما برای تیمی که از سمت شرق آسیا به فینال می‌رسد، قطعاً کار سختی است که بتواند سفر طولانی به غرب را تحمل کرده و با شرایط جغرافیایی، آب و هوایی و جوی دوحه در مدت زمان اندک تطبیق پیدا کند. 

دلیل سوم نیز، امکان ورود تماشاگران تا آن زمان به ورزشگاه است که اگر این اتفاق رخ بدهد، بدون تردید تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه تعداد بیشتری از سکوها را به خود اختصاص می‌دهند تا باشگاهی از شرق قاره که مشخص نیست حتی بتواند تماشاگری داشته باشد. 

به هر حال بازی در قطر از هر نظر که فکرش را کنید، برای پرسپولیس بهتر، کم هزینه‌تر و هیجان‌انگیزتر است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فینال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است + عکس
  • برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • بازی ایران روی بدترین زمین چمن آسیا!