Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران وظیفه اصلی پلیس را برقراری امنیت و نظم اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: طبق ارزیابی‌ها استان گیلان در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم رتبه اول کشوری و در حوزه کشف مواد نیز رتبه سوم را به دست آورده است.

وی عمده درگیری‌ها در گیلان را نزاع میان افراد و پایین بودن آستانه صبر مردم دانست و گفت: جمعیت شناوری که از سه شنبه وارد استان گیلان می‌شوند در افزایش درگیری نقش دارند اما در مجموع، با تلاش مسئولان مربوطه مسائل حادی در این باره در سطح استان مشاهده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه امسال در حوزه سرقت‌های خشن مانند زورگیری و کیف قاپی در سطح استان ۴۸ درصد کاهش داشته‌ایم، افزود: با تلاش مأموران انتظامی و تصمیمات قاطعانه و بازدارنده شورای تأمین استان گیلان و همچنین دادگستری توانستیم به این آمار دست یابیم.

سردار ملکی اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و همچنین مزاحمان در پارک و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی بود که با اجرای طرح‌های مختلف توانستیم امنیت را در این فضاها برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه میزان سرقت‌های خرد امسال در مقایسه با سال گذشته در استان گیلان ۱۷ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس موفق شدیم که امسال در حوزه کشف مواد در سطح استان گیلان افزایش ۶۴ درصدی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۵۰۰ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان گیلان از ابتدای امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این، باندهای مواد مخدر در بیرون از استان را نیز توانستیم به صورت مشارکتی حتی در ورودی مرزها نیز دستگیر کنیم.

کد خبر 5051170

منبع: مهر

کلیدواژه: عزیزالله ملکی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان مواد مخدر خرده فروش مواد مخدر ویروس کرونا اربعین 99 بوشهر شیراز شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری استان گیلان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین

جانشین انتظامی استان قزوین از کشف ۶۸۳۰ قرص غیرمجاز و مخدر از خانه فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد.

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به شناسایی و دستگیری یک فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر و کشف مقادیری قرص و شربت متادون از منزل او اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی یکی از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی اقدام به بازرسی از منزل او کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از منزل این مواد فروش ۱۱ لیتر شربت متادون، دو هزار و ۳۳۰ عدد انواع قرص متادون و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

کد خبر 739910

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست