Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:58:27 GMT

مرخص شدن استاد کریمی مراغه‌ای از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۰۵۰

مرخص شدن استاد کریمی مراغه‌ای از بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، استاد میرزا حسین کریمی مراغه‌ای استاد بلند آوازه شعر مرثیه، مداحی و طنز آذربایجان از عصر روز سه شنبه 22 مهر به خاطر بیماری ریوی و تنگی نفس در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود.

به گفته فیاضی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه، وضعیت عمومی و ریه‌های استاد کریمی بنا به تشخیص پزشکان بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد کریمی در طول عمر با برکت خود بیشترین شعر اجتماعی، طنز، مداحی و مرثیه کشور را سروده  و از این شاعر بلند آوازه آذربایجانی ۳۵۰ هزار بیت شعر در قالب ۵۵ جلد کتاب منتشر شده است.

امسال به پاس سرودن بیشترین شعر آیینی گواهینامه هنری درجه یک شعر آیینی کشور به استاد کریمی اهدا شد.

اشعار اجتماعی و طنز استاد کریمی نیز در قالب ۲۵ جلد کتاب با نام رنگارنگ چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/60007

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان شعر فرهنگ نفس خبرگزاری فارس اشعار فارس تبریز آذربایجان طنز مداحی اجتماعی مرثیه بیماری ریوی تنگی نفس استاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم

شهردار رضوان آخرین جزئیات از سیلاب شب گذشته در کالپوش را بیان کرد. - اخبار استانها -

مجتبی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میامی، اظهار داشت: به دلیل صدور هشدار نارنجی، بارندگی‌های اخیر پیش بینی شده و آمادگی لازم برای مواجهه با آن وجود داشت.

وی با اشاره به تشکیل شدن ستاد مدیریت بحران شهر رضوان بر اساس اعلامیه‌ها خاطرنشان کرد: اما در اطلاعیه هواشناسی میزان بارندگی در منطقه چیزی در حدود 10 میلیمتر اعلام شد و میزان بارش‌ها بسیار بیش از پیش‌بینی اعلام شده بود. 

شهردار رضوان گفت: با توجه به حجم بالای بارش‌ها، دوباره سیلاب در شهر رضوان در مرکز بخش کالپوش شکل گرفت و وارد شهر شده و میدان امام رضا (ع) و خیابان امام رضا (ع) به عنوان معبر اصلی شهر رضوان، به صورت کامل پر از سیلاب و دوباره رسوبات و گل و لای وارد شهر شده و خساراتی به بار آورد. همچنین سیلاب مبلمان شهری و امکانات خدمت‌رسانی شهر رضوان را با خود برده است.

کریمی با اشاره به نجات سرنشینان یک خودروی گرفتاردر سیلاب عنوان کرد: سیلاب در حال بردن دو خودرو بود که یکی از این خودروها سرنشین هم داشت، اما با کمک نیروهای مردمی این خودروها و سرنشینان آن از سیلاب نجات پیدا کردند. 

شهردار رضوان با بیان اینکه در حال حاضر از شدت بارندگی کاسته شده، اما باران همچنان در حال نزول است، خاطرنشان کرد: اکنون حجم ورودی آب به شهر رضوان بسیار کاهش یافته است، اما روان‌آب همچنان در این شهر وجود دارد.در حال حاضر تردد در معابر با خودرو انجام می‌شود، اما تردد افراد پیاده بسیار دشوار است.

کریمی با بیان اینکه حجم خسارت به منطقه کالپوش بسیار کمتر از سیلاب گسترده سال گذشته است، گفت: اما سنگ‌های درشت و گل و لای در معابر این شهر وجود دارد. نیروهای شهرداری در آماده باش کامل قرار دارند و در حال برداشتن گل و لای و سنگ‌های بزرگ در معابر شهری هستند.

.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • مناجات‌ خوانی به یاد سیدجواد ذبیحی در تلویزیون (فیلم)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • خطر رفع شد؛ اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد