Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@08:17:49 GMT

کمک مومنانه پایگاه های بسیج همچنان تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۳۹۱

کمک مومنانه پایگاه های بسیج همچنان تداوم دارد

طرح «پای کار اربعین» با تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کوثر همراه با اجرای گروه سرود یاوران آفتاب به مناسبت اربعین حسینی در اصفهان اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طرح «پای کار اربعین» با تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته ارزاق کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کوثر همراه با اجرای گروه سرود یاوران آفتاب به مناسبت اربعین حسینی در اصفهان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد

گروه‌های فلسطینی با اشاره به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در حال بازگشت به شمال غزه، اعلام کرد رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت نسل‌کشی علیه مردم غزه ادامه می‌دهد و تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس را مختل می‌کند.

به گزارش ایسنا، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین امروز یکشنبه اعلام کردند رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل‌کشی در نوار غزه ادامه می‌دهد و تلاش‌های میانجی‌گران برای انعقاد قرارداد تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی را مختل می‌کند.

روزنامه رای‌الیوم نوشت این گروه‌ها در واکنش به شهادت پنج فلسطینی از جمله یک زن بر اثر حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به صدها آواره فلسطینی که در حال بازگشت به منازل خود در شمال غزه بودند، بیانیه صادر کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین که شامل جنبش‌های «حماس»، «جهاد اسلامی»، «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» و «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» و  جناح‌های دیگر است، در این بیانیه اعلام کردند: «تروریسم، جنایت و جنگ نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در همه جا همچنان ادامه دارد تا جایی که اشغالگران صبح امروز غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان را هدف قرار دادند.

گروه‌های فلسطینی این جنایت جدید رژیم صهیونیستی را ناقض تمامی قوانین، منشورها، موازین و قطعنامه‌های بین المللی توسط رژیم صهیونیستی دانستند و اعلام کردند این جنایت وسیله‌ای برای مانع تراشی و خنثی کردن همه تلاش ها و میانجیگری هایی است که به دنبال یک توافق جدی و واقعی و تبادل اسرا هستند.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین از جامعه بین‌المللی و نهادهای سازمان ملل خواستند مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته، جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را متوقف، از غیرنظامیان آواره فلسطین محافظت، بازگشت امن آنها را به خانه‌ها و مناطق خود تضمین و همه چیز لازم را برای امرار معاش آنها فراهم کنند.

پیشتر منابع خبری گزارش کرده بودند پنج از تن از جمله یک زن از آوارگانی که قصد بازگشت به شمال غزه از طریق خیابان ساحلی الرشید را داشتند بر اثر حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در همین حال، «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای گزارش‌ها مبنی بر اجازه رژیم صهیونیستی نسبت به بازگشت ساکنان فلسطینی به شمال نوار غزه را تکذیب کرد.

یکی از شروط اصلی جنبش در مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرای غزه، بازگشت آوارگان به شمال نوار غزه است.

طبق گزارش نهادهای فلسطینی و سازمان ملل، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه غزه آغاز کرده است که هزاران شهید و مجروح بر جای گذاشته است و بیشتر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • اجرای گروه سرود «وصال یار رشت» در یادواره سردار شهید زاهدی
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اعلام شد
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان