Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیاط دادگاه خانواده مثل همیشه پر بود از حضور مراجعه کنندگان و زوج‌هایی که برای حل اختلاف یا جدایی آمده بودند اما در این میان رفتار چند پسر جوان که دور هم جمع شده بودند آنقدر عجیب بود که توجه هربیننده‌ای را جلب می‌کرد.

به گزارش رکنا، مهدی 25 ساله با چند جوان هم سن و سال خودش در گوشه‌ای از حیاط ایستاده و سرگرم گفت‌و‌گو بودند و هرچند دقیقه یکبار با جمله‌ای که بینشان رد و بدل می‌شد صدای انفجار خنده هایشان در محوطه می‌ پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آن سوتر زن جوانی ایستاده بود و هر از گاه نیم نگاهی از روی تنفر به جمع مهدی و دوستانش می‌انداخت و زیر لب ناسزا می‌گفت. شاید در ابتدا اینگونه به نظر می‌رسید که این جمع چند نفره و آن زن تنهای کم سن و سال هیچ ارتباطی باهم ندارند اما وقتی ساعت برگزاری جلسه دادگاه رسید همراه شدن مهدی و مارال نشان می‌داد که آنها نیز زوجی هستند مانند اغلب افراد حاضر در دادگاه که درخواست جدایی دارند.با ورود آنها به داخل شعبه دادگاه خانواده عملاً پروژه طلاق بین این زوج کلید خورد.
مارال پس از ورود به شعبه با نگاهی غریبانه و بغضی که در گلو داشت بدون سلام و علیک به قاضی میانسال گفت: جناب قاضی من طلاق می‌خوام...
قاضی با تعجب پرسید: به طور قطع همه کسانی که به اینجا می‌آیند طلاق می‌خواهند اما من باید بدانم که مشکل چیست و اگر دیدم قابل حل شدن نیست حتماً حکم طلاق می‌دهم. حالا بگویید مشکلتان با این آقا چیست؟
مارال گفت: از ابتدا عجله کردم و همین عجول بودنم هم باعث شد الان به بن‌بست برسم. من و مهدی در یک میهمانی همدیگر را دیدیم. او دوست شوهرخواهرم سیامک بود و من خام تعریف‌های سیامک شدم. یک ماه باهم ارتباط دوستانه‌ای داشتیم و پس از آن هم ازدواج کردیم اما تنها 3 ماه از زندگی‌مان نگذشته بود که متوجه شدم مهدی تعهد به خانواده‌اش را تنها در خرید مایحتاج روزمره زندگی می‌داند و هیچ تمایلی برای وقت گذراندن با من که همسرش هستم، ندارد. او فقط دوست دارد که با رفقایش باشد و هروقت که چشم باز می‌کند تا پاسی از شب فقط به‌دنبال رفیق بازی است.
قاضی رو به مهدی کرد و گفت: پس رفیق بازی!
مهدی جواب داد: آقای قاضی من با رفقایم ارتباط دارم اما نه به این شدتی که همسرم عنوان می‌کند. ما چند رفیق هستیم که بنا به شرایط کارمان از صبح باهم هستیم و پس از پایان کارمان هم چند ساعتی را در کنار هم وقت می‌گذرانیم اما نمی‌دانم چرا همسر من دوست دارد این قضیه را پررنگ‌تر ببیند. این چند نفر دوستان دوران کودکی و هم محله‌ای‌ام هستند و ما از بچگی باهم بزرگ شده‌ایم و همه موفقیتم را مدیون آنها هستم...
مارال به یکباره حرف مهدی را قطع کرد و گفت: از صبح برای کار باهم هستید و تا ساعت 2 نیمه شب هم در مورد کارهای فردا باهم وقت می‌گذرانید؟! آقای قاضی همسر من مظلوم نمایی می‌کند. من اصلاً در طول شبانه روز نیم ساعت هم او را نمی‌بینم گاهی اوقات شبها به خانه نمیاد و شب‌هایی هم که میاد فقط برای خوابیدن است.مهدی جواب داد: من این‌طوری نیستم اما اگر احساس می کنی با این حرف‌ها پیروز می شوی باشه من رفیق بازم و نمی خواهم خودم را اصلاح کنم. تو هم اگر این موضوع را مشکل غیرقابل حلی می دانی می‌توانی طلاقت را بگیری و به خانه پدرت بروی! اصلاً آقای قاضی میدونید مشکل چیه؟ چون من علاقه‌ای به رفت و آمد با خانواده‌اش ندارم ما الان اینجا هستیم. چون من همسرم را از دوستانش که مشکل اخلاقی داشتند جدا کردم این حرف‌ها را مطرح می‌کند وگرنه من هرچه که یک زن آرزویش را دارد برایش تأمین کردم.
مارال همین‌طور که اشک می‌ریخت به مهدی گفت: آقای قاضی همین الان هم او با دوستانش به دادگاه آمده انگار اصلاً نمی‌تواند یک لحظه از آنها جدا بشود. چرا برای توجیه خطاهای خودت به دوستان من تهمت می‌زنی؟! مگر خانواده من چه هیزم تری به تو فروخته اند؟! تو با من ازدواج کردی یا با دوستانت که با آنها به همه جا می‌روی چرا به من که میرسی یا وقت نداری یا خسته‌ای...
قاضی وقتی دید بحث و جدل میان این زوج به سرانجام خوبی نمی‌رسد به آنها فرصت یک ماهه‌ای داد تا علاوه بر حضور در جلسه مشاوره قدری بیشتر در مورد آینده زندگی‌شان تأمل کنند و ماه آینده دوباره در دادگاه حاضر شوند.
محمدرضا صفدری / کارشناس خانواده
مشکل اصلی مهدی در این پرونده آن است که او هنوز ماهیت زندگی مشترک را درک نکرده و هنوز بر این باور است که می‌تواند همانند دوران مجردی بیشتر اوقاتش را با دوستانش بگذراند. مهدی باید بداند که رفیق بازی‌ها با مرور زمان باعث طلاق عاطفی بین او و همسرش شده و راه برای طلاق قانونی هموارتر می‌شود. از طرفی مارال هم باید صبوری و تلاش کند تا خلأهای عاطفی و روحی همسرش را پیدا کند و بیش از پیش با او رفیق باشد تا مهدی به جای رجوع به دوستانش بیشتر به همسرش نزدیک شود. برای حل این مشکلات تلاش هر دو نفر ضروری است و لجبازی و بی‌تفاوتی زندگی آنها را به بن‌بست خواهد رساند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا انفجار دادگاه قاضی اخبار حوادث ایران بازی دادگاه طلاق جدایی عکس فیلم دختر بیماری آب قتل پلیس کرونا افغانی کاهش آقای قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو

  به گزارش خبرنگار جام‌جم،دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو،معروف به تتلو دیروزبه ریاست قاضی حجت‌الاسلام افشاری درشعبه۲۶ دادگاه انقلاب برگزار شد.براساس اعلام قوه قضائیه، دراین جلسه علاوه بر وکیل متهم، خانواده‌اش نیز مانند جلسه نخست حضور داشتند. 
ابتدای جلسه نماینده دادستان تهران که برای دفاع از کیفرخواست در دادگاه حاضر شده بود، به تفهیم اتهامات تتلو پرداخت. بر اساس کیفرخواست، تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت مخاطبان‌ به ارتکاب جرائم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران و فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع‌اسلام، هشت اتهام امیرحسین مقصودلو در این پرونده است که رئیس دادگاه با اشاره به آنها از تتلو خواست از خود دفاع‌کند.
وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت، قاضی خطاب به او گفت: قبول دارید رفتار‌هایی داشتید که خلاف ادب و شأن انسانی بوده است؟ 
متهم گفت: بله در خیلی از موارد این‌طور بوده است.
متهم درپاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط‌بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.‌
متهم درباره اقداماتش درفضای مجازی در اغتشاشات سال۱۴۰۱ گفت: درآن بازه یکی ازبازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است؛ مرا تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شدم و این آهنگ را پاک کردم.
در بخش دیگری از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی پرداخته شد.متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی‌می‌کنم.‌پس از پایان دفاعیات متهم قاضی افشاری گفت: در جلسه بعدی متهم اگر مطالب دیگری داشت، بیان کند و همچنین نماینده دادستان نیز موارد خود را شرح‌دهد. 
براساس محتویات پرونده، تتلو چندبار درسال‌های۸۶، ۹۲ و۹۵درداخل کشور دستگیرشده بود.متهم سال۹۷ کشوررا به مقصد گرجستان ترک و سال ۹۸ ‌به کشور ترکیه مهاجرت کرد. وی درآذرماه پارسال توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • تصاویر/ در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد