Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر مجامع گروه صنعتی ایران‌ترانسفو گفت: سود قابل توجهی در شرکت‌های تابعه ایران‌ترانسفو محقق شده است.

به گزارش روابط‌عمومی گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، امیر محمدی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مجامع شش ‌ماهه عملکرد شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو و انتشار گزارش‌های مالی شش ماهه آن‌ها، خوشبختانه شرکت‌ها موفق به تحقق بودجه مصوب خود شدند و اقدامات خوبی جهت پیشرفت روند پذیرش سه شرکت زیرمجموعه در فرابورس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شش ماهه ابتدای امسال شرکت‌های تابعه ایران‌ترانسفو علی‌رغم مشکلات متعدد و شیوع ویروس کرونا توانستند نسبت به تحقق بودجه مصوب اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان در شش ماهه حسابرسی ‌شده امسال مبلغ ١٠٠٦ میلیارد ریال سود خالص کسب کرده که در مقایسه با بودجه سال، ۱۶۶ درصد آن در شش ماهه محقق شده است. همچنین شرکت ایران‌ترانسفوی ری نیز در شش ماهه سال گذشته شرکت مبلغ ۲۰۳ و در شش ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ ۵۷۸ میلیارد ریال سود خالص کسب کرده که در مقایسه با بودجه سال، ۱۸۵ درصد آن در شش ماهه محقق شده است.

محمدی در رابطه با شرکت عایق‌های الکتریکی پارس، تصریح کرد: در مقایسه با شش ماهه سال گذشته معادل ١٥ درصد و در مقایسه با بودجه سال، ۴۲ درصد آن در ٦ ماهه در این شرکت محقق شده است.

مدیر مجامع گروه صنعتی ایران‌ترانسفو یادآور شد: با توجه به تدابیری که از طرف مدیریت ارشد گروه اندیشیده شده و با پیگیری‌هایی که در دست انجام است، شرکت‌های مذکور بتوانند با ظرفیت  بسیار خوبی موفق به پذیرش و عرضه در فرابورس شوند و در نیمه دوم سال هم عملکرد به مراتب بهتر کل گروه را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی امیر محمدی ایران ترانسفو فرابورس زنجان گروه صنعتی ایران ترانسفو شرکت های تابعه محقق شده شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از ایدرو، بابک احمدی در مراسم گرامیداشت پنجاه و سومین سالگرد تاسیس شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی (IPMI) با اشاره به اینکه IPMI یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه اجرای طرح صنعتی در ایران به شمار می‌رود، اظهار داشت: شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران اگرچه از اواخر دهه ۷۰ شمسی درگیر پروژه‌های نفتی بوده است، اما این وجه تنها تخصص این شرکت محسوب نمی‌شود.

رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خاطرنشان‌کرد: شرکت IPMI با توجه به سابقه و ظرفیت خوب مهندسی اش، باید در دوره جدید فعالیت‌های خود در کنار پروژه‌های نفتی به حوزه‌های متنوع دیگر همچون انبوه سازی مسکن، احداث خطوط راه آهن و مترو، طرح‌های تغییر اقلیم و ... ورود کند.

معاون وزیر صمت به امکان استفاده از توانمندی شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی در اجرای طرح‌های ملی اشاره و ابراز امیدواری کرد: IPMI با ورود به حوزه‌های جدید همچنان در مسیر توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و خلق ثروت ملی گام بردارد.

در این مراسم وحید خاوئی مدیرعامل شرکت IPMI در سخنانی کوتاه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران (IPMI) از جمله شرکت‌های تابعه ایدرو است که در حوزه‌های اکتشاف و تولید، پروژه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، طرح‌های زیست محیطی، پروژه‌های صنایع معدنی و نیروگاهی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲