Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال خانه کردستان گفت: امیدوارم در چند روز باقی مانده تا جلسه نهایی، مسئولان فکری به حال این تیم بکنند تا چراغ بسکتبال کردستان که پس از ۱۰ سال روشن شده بود خاموش نشود.

رامین احمدیان در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم خانه بسکتبال کردستان که بنابر مصاحبه اخیر رییس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون از حضور در لیگ برتر ۹۹ انصراف داه، اظهار داشت: من به عنوان سرمربی این تیم، از خردادماه پیگیری حضور تیم در لیگ برتر هستم، اما تاکنون در پنج ماه گذشته هیچ جوابی نگرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خرداد ماه بود که با فتحی، نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی و حامد جولایی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان به دیدار رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال رفته و در آنجا مسئولان شهر کردستان به رییس فدراسیون اعلام کردند که در فصل ۹۹ یک تیم لیگ برتری از شهر سنندج حضور خواهد داشت.

*بازیکنان جوان و مستعد با دیدن این شرایط سر شکسته می‌شوند

سرمربی تیم بسکتبال خانه کردستان با ابراز ناراحتی از عدم حمایت مسئولان شهر سنندج و نمایندگان این استان از بسکتبال، که ورزش مورد علاقه جوانان این شهر به حساب می‌آید، گفت: از آن زمان تاکنون پنج ماه گذشته و با وجود پیگیری‌های مکرر هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم. حتی در ملاقات‌هایی که با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان داشتم قرار شده بود، ویسی به عنوان سرمربی در فصل آینده تیم را هدایت کند، اما متاسفانه مسئولان با عدم پاسخگویی از یک سو و پیشنهاداتی که از سوی دیگر برای ویسی مطرح شد، اجازه ندادند در فصل ۹۹ وی بعنوان سرمربی، هدایت تیم را برعهده بگیرد.

وی با اشاره به بدقولی مسئولان به بازیکنان این تیم، افزود: از ابتدای مهرماه از اداره ورزش و جوانان قول پیگیری داده بودند، اما هر بار که مراجعه می‌کنم، می‌گویند، امروز نه، فردا! به بازیکنان قول داده بودند که در فصل ۹۹ تیمداری می‌کنند و آن‌ها هم به خاطر عرقی که داشتند هیچ‌کدام به تیم دیگری نرفتند، اما تاکنون نه تکلیف تیم معلوم است و نه تکلیف بستن قرارداد‌های جدید با بازیکنان. متاسفانه بازیکنان جوان و مستعد با دیدن این شرایط سر شکسته می‌شوند.

*اجازه ندهند چراغ بسکتبال کردستان که پس از ۱۰ سال روشن شده بود خاموش شود

وی تصریح کرد: علاوه بر این مشکلات، اعضای کادر فنی هیچ پولی از سال گذشته دریافت نکرده‌اند و فقط بازیکنان ۵۰ درصد مبالغ قراردادشان را گرفته‌اند. در واقع آن زمان ما به خاطر بازیکنان گفتیم که ابتدا پول آن‌ها را بدهند، اما با شیوع کرونا و تعطیلی ورزش قرارداد‌های کادر فنی از یاد‌ها رفت.

سرمربی تیم کردستان افزود: من با فدراسیون صحبت کردم و گفتم تا ورودی ۱۱۰ میلیونی را واریز نکنید امکان حضور نیست و تیم دیگری جایگزین ما خواهد شد. حداقل مسئولان ورزش کردستان به ما جواب نهایی بدهند که تیم می‌دهند یا خیر؟

رامین احمدیان در پایان با اشاره به علاقه شدید مردم استان کردستان به رشته بسکتبال گفت: امیدوارم در چند روز باقی مانده تا جلسه نهایی، مسئولان فکری به حال این تیم بکنند تا چراغ بسکتبال کردستان که پس از ۱۰ سال روشن شده بود خاموش نشود.

بیشتر بخوانید: زحمتکش: لیگ بسکتبال با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود/ هیئت خوزستان پیگیر حضور دوباره پتروشیمی در لیگ است

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بسکتبال بسکتبال کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای یکی از چالش‌های مهم باشگاه‌های ایرانی است. حال باشگاه هوادار با انتشار یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه، از تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای در پنجمین سال حیات خود خبر داد.

باشگاه هوادار از یک سال و شش ماه پیش با تشکیل کارگروهی روند حرفه‌ای سازی خود را آغاز کرده است. این باشگاه ابتدا و برای نخستین مرتبه پروانه فعالیت ورزشی سه ساله خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و بعد از آن به تیم‌داری در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید روی آورد. همچنین باشگاه هوادار به زودی مدارس فوتبال خود را در تهران راه اندازی خواهد کرد.

همچنین در جهت کسب مجوزهای حرفه‌ای، این باشگاه با هتل‌های مختلف و مجموعه ورزشی آزادی و دستگردی برای برگزاری تمرین و بازی‌ها قرارداد بسته است. از سوی دیگر هواداری ها یکی از ارزان‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و باتوجه به انضباط مالی و نداشتن بدهی، کار راحت‌تری برای دریافت مجوز دارند.

همچنین کارگاه های آموزشی مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی رده های سنی مجموعه در مقاطع زمانی گوناگون برگزار شده است و این باشگاه تصاویر این کلاس‌ها را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد با تمامی این موارد، هوادار مشکلی بابت دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای خود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید