Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@09:11:13 GMT

ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۰۴۹

ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه ارومیه

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه از ایجاد سه رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه رشته جدید دانشگاه در این ترم گفت: رشته کارشناسی علوم اجتماعی، رشته کارشناسی آمار و رشته کارشناسی ارشد مدیریت و کنترل بیابان سه رشته جدید است که در این ترم دانشجو جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری مطرح کرد: ثبت نام ورودی‌های جدید در این ترم به صورت غیر حضوری خواهد بود و مدارک به صورت پستی دریافت می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه بیان کرد: ما ترم پیش آموزش مجازی را شروع کرده و سریع زیر ساخت‌های آن را فراهم کردیم. در این ترم نیز شیوه آموزش همچنان مجازی خواهد بود و در شورای آموزش دانشگاه نیز شیوه نامه آموزش مجازی را تدوین کردیم.
وی با اشاره به فراهم شدن امکان سرکشی مدیران گروه‌ها به تمامی کلاس‌های آموزش مجازی گروه خود، تصریح کرد: طبق آیین نامه آموزش مجازی حضور و غیاب در کلاس‌های مجازی همانند کلاس‌های حضوری مهم و جدی‌تر خواهد بود.
مظفری در ادامه گفت: اگر اعضای هیات علمی بخواهند برای مخاطبان عام نیز به صورت مجازی دوره برگزار کنند، امکان این وجود دارد که از زیر ساخت‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاه استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه پذیرش دانشجو آموزش مجازی دانشگاه ارومیه سه رشته جدید آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه در این خصوص گفت: با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه‌های داخلی- جراحی و سلامت جامعه و همچنین پتانسیل‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، شورای آموزش علوم پایۀ پزشکی، بهداشت و تخصصی با تاسیس این دو رشته موافقت کرد.

 حسین ابراهیمی‌پور افزود: امیدواریم با تاسیس این رشته‌ها، شاهد تربیت پرستاران متخصص و کارآمد در این زمینه‌ها باشیم و بتوانیم خدمات تخصصی‌تر و با کیفیت‌تری در سطح شهرستان به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به این‌که تاسیس این دو رشتۀ جدید، گامی مهم در جهت ارتقاء سطح آموزش پرستاری در این دانشگاه و منطقه خواهد بود، گفت: در حال حاضر حدود هزار دانشجو در ۱۸ رشته در چهار دانشکدۀ این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • صندلی‌های خالی دانشگاهی عمدتا در رشته‌های اشباع‌شده هستند
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود
  • شرایط ادامه تحصیل ۲۵۸ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج فراهم شد
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف