Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی روسیه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد روسیه روز‌های ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در نارو فومینسک (نزدیکی شهر مسکو) برگزار شد که اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- زائور اوگویف ۲- عظمت توسکایف ۳- احمد ادریس اف و مسلم سعداله یف

۶۱ کیلوگرم: ۱- عباس گادجی ماگومدوف ۲- رمضان فرزعلی اف ۳- ابراگیم عبدالرحمن اف و ژارگال دامدینوف

۶۵ کیلوگرم: ۱- گادجی مراد رشیداف ۲- احمد چاکایف ۳- زاگیر شاخی اف و آلان گوگایف

۷۰ کیلوگرم: ۱- چرمن والیف ۲- داوید بایف ۳- کوربان شیرایف و روسلان ژندایف

۷۴ کیلوگرم: ۱- رازامبک جمال اف ۲- ختیگ سابولوف ۳- تیمور بیژویف و زائوربک سیداکوف

۷۹ کیلوگرم: ۱- احمد عثمان اف ۲- گادجی مراد علیخمایف ۳- امان اله گادجی ماگومدوف و گادجی نبی اف

۸۶ کیلوگرم: ۱- دارن کوراگلیف ۲- آرتور نایفونوف ۳- ماگومد رمضان اف و آرسن علی موسی علی‌یف

۹۲ کیلوگرم: ۱- علیخان جبرائیلوف ۲- ماگومد قوربانوف ۳- باتیربک ساکولوف و آنزور اوریشف

۹۷ کیلوگرم: ۱- عبدالرشید سعداله یف ۲- اصلان بک سوتیف ۳- اصلانبک گازایف و اریک ژیویف

۱۲۵ کیلوگرم: ۱- آلان خوگایف ۲- شامیل شاریپوف ۳- آنزور خیزریف و ویتالی گولویف

بیشتر بخوانید: دبیر: کادرفنی تیم‌های ملی پاسخگوی مسائل فنی است/ کرونا ضربه بزرگی به کشتی کشور خواهد زد

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد کشتی روسیه کشتی آزاد روسیه سعداله یف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی کشتی آزاد کشتی روسیه کشتی آزاد روسیه سعداله یف کشتی آزاد سعداله یف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد

امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (۲۶ فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه ۶۷ کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده ۹ مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ گفت: بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان درخصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد: ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی -کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد: هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده ۸۶ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش ۹۷ کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۵ طلا و ۳ برنز اشاره کرد و گفت: از جمع ۱۰ ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، ۹ کشتی‌گیر مازندرانی بودند که ۵ نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی ۵۰ درصد طلا‌های کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به میدان مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • زمان دقیق بازگشت حسن یزدانی به کشتی مشخص شد