Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر آن است که به مردم و نهادهای مختلف یادآوری کند بزرگداشت هفته نیروی انتظامی وظیفه همه اقشار جامعه بوده و هر کس به نحوی می‌تواند ایفای نقش کند. - اخبار استانها -

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در ارتباط با تغییر زمان هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هر ساله 13 مهرماه روز نیروی انتظامی و آن هفته به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده بود اما امسال به دلیل تقارن این روز با ایام اربعین و برنامه‌های خاص آن، به تدبیر فرمانده نیروی انتظامی از 26 مهرماه تا 2 آبان به عنوان هفته نیروی انتظامی تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هفته، هفته‌ای است که باید به ماموریت‌ها، خدمات، تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی توجه کنیم چرا که هیچ روز و ساعت و ثانیه‌ای نیست که شاهد خدمات و مجاهدت‌های عزیزان در نیروی انتظامی نباشیم و همه امور مردم به نوعی با امنیت گره خورده و ماموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در کشور عنوان کرد: گستره زمانی ماموریت‌های نیروی انتظامی تمامی لحظات، روزها، ساعات و ثانیه‌ها است و گستره جغرافیایی آن سراسر کشور و حتی تعاملاتی برون مرزی و گستره ماموریت آنها انواع ماموریت‌های وسیع، گسترده و پیچیده‌ای است که در این هفته باید به آنها توجه شود.

وی ادامه داد: عزیزان نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق، فعالیت‌های مرزی، نظم و انضباط در ترافیک شهری، جاده‌ها و خدمات پلیس راه، پیشگیری از جرائم، فضای مجازی و سایر ماموریت‌ها خدمت می‌کنند و نیز هرچه تعاملات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه بیشتر می‌شود پلیس هم ساختار و فعالیتی بیشتر خواهد داشت.

نقش آگاهی مردم نسبت به خدمات پلیس

احمدی با اشاره به نقش آگاهی مردم نسبت به خدمات نیروی انتظامی در فعالیت‌های این نهاد بیان کرد: در عناوین روزهای هفته نیروی انتظامی می‌بینیم که همه ماموریت‌ها به نوعی مورد توجه قرار گرفته است و شاید ذکر این عناوین که بیانگر روزهای سختی‌ها و جانفشانی‌های نیروی انتظامی است می‌تواند توجه مردم، خانواده‌ها، و نهادها را به کاهش آسیب‌هایی که منجر به افزایش ماموریت‌های نیروی انتظامی می‌شود جلب کند؛ هرچه مردم نقش پلیس، زحمات و تلاش‌های آن را بیشتر بدانند، بیشتر به پلیس کمک می‌کنند تا این خدمات موثرتر واقع شود.

وی تصریح کرد: ما شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی نیرویی هستیم که در مقابل زورگویان، قاچاقچیان و گردن‌کشان مقتدرانه تلاش و مجاهدت می‌کند و حتی در این راه شهیدانی هم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و در عین حال نیرویی است که توأم با مهربانی با مردم به انجام ماموریت‌هایش می‌پردازد و اگر این نهاد را در جمهوری اسلامی با پلیس سایر کشورها که مدعی دموکراسی و آزادی هستند مثل پلیس آمریکا مقایسه کنیم، متوجه این موضوع خواهیم شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در رابطه با شعار هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا به چیزهایی که در نبود آنها متوجهشان می‌شویم فکر کنیم و یکی از آنها امنیت است؛ همچنین در شرایط کرونایی امسال به تدبیر فرمانده نیروی انتظامی شعار این هفته تحت عنوان "باهم برای امنیت و سلامت" انتخاب شده است که برگرفته از حدیث شریف نبوی "النعمتان مجهولتان الصحت و الامان" است.

باهم برای امنیت و سلامت

وی با تاکید بر حضور و نقش‌آفرینی تمام اقشار مردم در برگزاری هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: تلاش شورای هماهنگی تبلیغات بر آن است که به آحاد مردم، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و تشکلات مردمی یادآوری کند که برگزار کننده هفته نیروی انتظامی آحاد مردم هستند و همه مردم در این هفته باید ایفای نقش داشته باشند و در همین راستا از مردم درخواست داریم که به همان اندازه که از پلیس در مواقع مشکل کمک می‌خواهند، در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از این نهاد هم تلاش کنند و نسبت به قدردانی از نیروی انتظامی در این هفته اهتمام داشته باشند.

احمدی ادامه داد: کلانتری‌ها در نقاط مختلف شهر و استان وجود دارند و تشکل‌های مردمی می‌توانند با حضور در آنها از نیروی انتظامی تجلیل کنند؛ هر کس می‌تواند با هر ابزاری که در اختیار دارد این نقش را ایفا کند و از تمامی مساجد، مراکز فرهنگی و تشکل‌های مختلف مردمی خواسته‌ایم که با استفاده از روش‌های اجرایی و بسترهای تبلیغی خود مثل فضای مجازی، کانال‌ها و و بگاه‌هایی که در اختیار دارند در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به اقدامات نهادها و دستگاه‌های مختلف در این حوزه بیان کرد: جلساتی هم با نهادهای مختلف برگزار کردیم تا اقداماتی حول چند محور از جمله فعالیت‌های تبلیغی برای تجلیل از نیروی انتظامی، تبیین عملکرد و فعالیت‌های این نیرو و تجلیل و حضور در بین آنها انجام شود و از ابزارهای مختلفی از جمله فضای مجازی و سایر بسترهای موجود برای این موضوع استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص هم حضور عزیزان نیروی انتظامی در گلستان شهدا برای عطرافشانی و تجلیل از شهدای نیروی انتظامی، دیدار با خانواده‌های این شهیدان و نصب تصاویر افتخارآفرین آنها در سطح شهر و میادین است ضمن اینکه همکاران ما در شهرداری اصفهان هم در جهت فضاسازی تبلیغی در سطح شهر فعالیت‌هایی خواهند داشت.

دانش‌آموزان در بستر شاد هفته نیروی انتظامی را گرامی بدارند

وی با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سایر شهرستان‌های استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی تبلغیات در شهرستان‌های مختلف هم جلساتی را برای هماهنگی و بزرگداشت این هفته با حضور فرماندارن برگزار کرده و تدابیر خاصی نیز در سطح شهرستان‌ها اتخاذ می‌شود.

احمدی با بیان اینکه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد به این موضوع اهتمام خواهند داشت اظهار داشت: پیشنهاد ما به همکاران آموزش‌ و‌ پرورش این است که در شبکه شاد برنامه تعاملی داشته باشند تا نوع نگاه دانش‌آموزان به نیروی انتظامی از طریق شعر، تصاویر، نقاشی و متن‌های خود دانش‌آموزان بیان شود و آنها از این طریق در بزرگداشت این هفته نقش داشته باشند.

وی در رابطه با نحوه حضور دانشجویان در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: از دانشگاه‌ها هم خواستاریم که علاوه بر کارهای بنیادی و کمک به نیروی انتظامی که از طریق حوزه پژوهش انجام می‌دهند، اساتید و داشجویان در برنامه آموزشی و کلاس‌های مجازی خود به بزرگداشت این هفته بپردازند؛ به علت شرایط کرونایی شاید اقدام عملی و میدانی مقدور نباشد اما تشکل‌های مختلف دانشجویی در حوزه مجازی و ارتباطی که در این بستر با مخاطبان خود دارند تلاش‌های ویژه‌ای را انجام خواهند داد.

ماموستا خدایی در گفت‌وگو با تسنیم: نیروی انتظامی با جان و دل از امنیت مردم کردستان دفاع می‌کند امام‌جمعه تبریز: نیروی انتظامی مظهر عدالت و مبارزه با قانون‌گریزی است تسهیلات سازمان وظیفه عمومی در هفته نیروی انتظامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رعایت موازین بهداشتی در این هفته بیان کرد: مراسم جمعی برنامه‌ریزی نشده است و قطعا همه فعالیت‌ها و همه ارتباطات اجتماعی باید تحت رعایت شرایط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی باشد لذا قدردانی از نیروی انتظامی هم به همان شکلی که مردم برنامه‌های جاری خود را انجام می‌دهند خواهد بود و مردم مقید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه عرصه‌های فعالیتی بوده و در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی هم حتما این نکات را مدنظر خواهند داشت.

وی افزود: شعار انتخاب شده هم بیانگر همین است که به نوعی پلیس و نیروی انتظامی در این هفته برای سلامت جامعه تلاشی مضاعف داشته باشد همانطور که رسته‌های بهداری این نیرو در این حوزه تلاش و فعالیت‌هایی داشته است.

احمدی خاطرنشان کرد: نقش ما در شورای هماهنگی تبلیغات این است که به مردم بگوییم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی وظیفه همه ما و آحاد جامعه است و این هفته برای تجلیل مردم از نیروی انتظامی به روش‌های مختلفی است که خود مردم تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بزرگداشت هفته نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی نیروی انتظامی نیروی انتظامی دانش آموزان داشته باشند ماموریت ها فعالیت ها تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • گرامیداشت هفته سلامت (عکس)
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)