Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@23:58:51 GMT

آغاز صید ماهی از دریاچه سد شهید کاظمی سقز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۴۸۷

آغاز صید ماهی از دریاچه سد شهید کاظمی سقز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدنافع علایی‌نیا اظهار کرد: صید ماهی در دریاچه سد شهید کاظمی سقز به روش صید گروهی به صورت مدیریت واحد در تعاونی‌های صیادی سقز، بوکان و شاهین‌دژ آغاز شد. روش صید گروهی که چند سالی است در تعاونی صیادان سقز اجرایی شده، کمک شایانی به حفظ و بازسازی ذخایر آبزی‌پروری دریاچه‌های این شهرستان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی نیا افزود: با پیوستن تعاونی‌های صیادی شهرستان‌های بوکان و شاهین دژ به این پروسه، انتظار می‌رود با رفع برخی ناهماهنگی‌های سال‌های گذشته، گام‌های موثرتری نیز در راستای حفاظت و استفاده مطلوب از ذخایر دریاچه برداشته شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی سقز به فعالیت تعاونی‌های مذکور در این دریاچه که منجر به اشتغال مستقیم بیش از ۳۵۰ نفر می شود، اشاره کرد و گفت: شهرستان سقز با تولید سالیانه بیش از دو هزار تن محصولات آبزی، دارای رتبه اول استانی در این زمینه است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 558418 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است