Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای زنگنه به جای اینکه در ماه‌های پایانی وزارت بگوید دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم، کاش همان سال ۹۲ به دولت برنمی‌گشت و فرصت‌های کار را هدر نمی‌داد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز نوشت: وزیر نفت اخیرا در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، گفت: با خودم عهد کرده‌ام دیگر وارد کار دولتی نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن زنگنه افزود: البته بازنشستگی برای سیاست‌مدار معنا ندارد، اما حضور من در این دوره دولت تمام شود دیگر ان‌شاءالله هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم.
زنگنه در حالی پس از سی سال وزارت می‌گوید: «دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم»، که در طول هفت سال گذشته، در کسوت وزیر نفت دولت یازدهم و دوازدهم، خسارت‌های چندصد میلیارد دلاری را بر اقتصاد کشور وارد کرده است.
حذف از بازار نفت و گاز و محکومیت‌های مالی ایران، معطل نگه‌داشتن توسعه میادین نفت و گاز به امید غربی‌ها، حذف سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قاچاق، بی‌توجهی به ساخت پالایشگاه، بازگشت شبانه کارت سوخت برای مدیریت مصرف، بی‌اعتنایی به تنوع‌بخشی سبد سوخت و غفلت از گسترش CNG، حذف تدریجی ایران از بازار‌های نفت و گاز و بی‌اعتنایی به پیمانکاران داخلی تنها بخشی از کوتاهی‌ها و سوءمدیریت‌های ژنرال در هفت سال تکیه بر مسند وزارت نفت می‌باشد.
کاش زنگنه هفت سال پیش تصمیم می‌گرفت که دیگر وارد کار دولتی نشود تا چنین خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره نحیف اقتصاد کشور وارد نمی‌شد.
رجا نیوز خواستار مواخذه قضایی زنگنه به‌خاطر ترک فعل‌هایش در دوره وزارت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت روحانی حسن روحانی دیگر وارد کار دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است

حمیدرضا کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۲ هزار تومان است، درحالیکه قیمت تمام شده برای مرغداران به بالای ۶۰ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، سال گذشته به رغم افزایش مکرر قیمت مواد اولیه، نرخ تخم مرغ تغییری نداشت، حال انتظار می رود قیمت جدید تخم مرغ متناسب با نرخ مواد اولیه اصلاح شود.

کاشانی با بیان اینکه تولید روزانه تخم مرغ به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است، افزود: از دولت تقاضا کرده ایم که بدلیل کاهش مصرف و مازاد تخم مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به اینکه ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است، گفت: قیمت مکمل‌ها، ریزمغذی ها و ویتامین‌های مورد نیاز برای صنعت طیور در کشور ۲ برابر افزایش یافته است.

او ادامه داد: ۶۰ درصد کالاهایی که ارز دولتی می‌گیرند، سال گذشته ۳ بار به صورت رسمی افزایش قیمت داشتند که هنوز در قیمت تمام شده تولید تخم مرغ لحاظ نشده است و امیدواریم امسال قیمت تخم مرغ اصلاح شود.

کاشانی گفت: ۶۰ درصد صنعت طیور  مشمول ارز دولتی است و ۴۰ درصد کالاهای مورد نیاز با ارز آزاد تامین می‌شوند که براین اساس نوسانات نرخ ارز می‌تواند بر این کالاها اثرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • آمریکا مجددا در خاورمیانه آتش به پا کرده است
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی