Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش انصارالله با انتقاد از توافق بحرین و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط دیپلماتیک که روز یکشنبه به امضا رسید، این توافق را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در توییتی نوشت: عادی‌سازی بحرین محکوم است، اگر چه در شرایط جنگ با رژیم صهیونیستی نیز بحرین هیچ خطری برای صهیونیست ها محسوب نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی افزود: اما این (عادی سازی) جنایتی است که باعث می‌شود کسانی که آن را مرتکب می‌شوند به ظالمانی تبدیل شوند که هرگز هدایت نخواهند شد و یک اصل قرآنی که تفسیر یا انحراف نمی‌پذیرد، نیز این مساله را تایید می‌کند.

سپس او آیه ۵۱ سوره مائده را یادآور شد که می‌فرماید، "ای اهل ایمان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند، و هر که از شما مؤمنان با آنها دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود؛ همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود."

بحرین و رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بیانیه مشترکی را امضا کردند تا به روابط خود در جریان سفر هیاتی اسرائیلی-آمریکایی به منامه برای توسعه دایره همکاری‌ها با منطقه خلیج فارس، شکل رسمی ببخشند.

بحرین ماه گذشته میلادی جا پای امارات گذاشت و روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کرد که این اقدام خشم فلسطینی‌ها را به دنبال داشت.

عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین پس از مراسم امضای بیانیه همراه با مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و مشاور امنیت داخلی این رژیم، مدعی شد: واقعا یک سفر تاریخی برای آغاز روابط میان "دو کشور" بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد علی الحوثی عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها