Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:04:46 GMT

مراسم کمک مومنانه جودو برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۴۸۹۳

مراسم کمک مومنانه جودو برگزار می‌شود

پویش همت پهلوانانه ، کمک مومنانه فدراسیون جودو و 14 هیأت استانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و چهلمین سالگرد دفاع مقدس رزمایش "همت‌پهلوانانه، کمک‌مومنانه" را با هدف یاری به خانواده‌های جودوکاران کم برخوردار و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور، این مراسم چهارشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۰ صبح با حضور پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان و اصحاب رسانه در زمین چمن مصنوعی مجموعه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

همچنین ۱۴ هیأت (البرز، اصفهان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، کرمان و سیستان‌وبلوچستان، زنجان، مازندران، کهگیلویه‌وبویراحمد، هرمزگان و فارس) همزمان با فدراسیون جودو، به صورت همزمان "همایش همت‌پهلوانانه، کمک‌مومنانه" را در استان‌های خود برگزار می‌کنند.

کد خبر 450586

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو کمک مومنانه جودو هیأت جودو استان اصفهان تعلیق جودو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»