Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

جلال صابری‌‌نژاد مدیر مسئول انتشارات آریترین درباره تأثیر پویش‌های مردمی کتابخوانی بر افزایش سرانه مطالعه کتاب گفت: قطع به یقین پویش‌های مردمی کتابخوانی می‌تواند روی افزایش سرانه مطالعه کتاب به خصوص کتابخوانی نسل جوان تاثیر بگذارد. به دلیل شرایط کنونی نشر کتاب پلتفرم‌های مختلفی برای افزایش سرانه مطالعه اجرا می‌شود که پویش‌های مردمی کتابخوانی هم یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او افزود: بازدهی پویش‌های کتابخوانی مردمی در یکی دو سال آینده خود را نشان می‌دهد. در آینده مشخص می‌شود تا چه میزان این پویش‌ها در افزایش سرانه مطالعه تاثیر گذاشته است. اگر حمایت‌های مستقیمی از پویش‌های کتابخوانی شود و در این زمینه تبلیغ کنند، قطع به یقین رویکرد مردم به پویش‌های کتابخوانی مثبت خواهد بود.

مدیر مسئول انتشارات آریترین ادامه داد: در شرایط کنونی به تبلیغات مثبت در زمینه کتاب نیاز داریم. البته اگر کتاب را با عنوان کالایی مشاوره‌ای و حمایتی تبلیغ کنند و این تبلیغات در سطحی گسترده‌ باشد؛ از جمله اینکه طرح‌های تشویقی برای پویش‌های کتابخوانی در نظر گرفته شود و چهره‌های شاخص این عرصه را به مردم معرفی کنند.

صابری‌نژاد بیان کرد: پویش‌های کتابخوانی چه در سطح فردی باشند و چه گروهی، اگر توسط چهره‌های شاخص در صداوسیما تبلیغ شوند می‌توانند فرصت خوبی برای  الگوبرداری علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فراهم کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پویش های مردمی کتابخوانی کتابخوانی پویش های مردمی صابری نژاد افزایش سرانه مطالعه پویش های کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز به نقل از گسترش نیوز ، با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۳، سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران تعیین شده است و برابر با ۱۲ میلیون تومان در ماه می‌باشد. در صورتی که درآمد ماهیانه فرد بین ۱۲ تا ۱۶.۵ میلیون تومان باشد، مالیات به نرخ ۱۰ درصد از مبلغ اضافه به سقف معافیت دریافت می‌شود.

سالانه چقدر دستمزد رشد داشته است؟   اخبار بورس قیمت دلار امروز خبر مهم درباره رقم سنوات در سال ۱۴۰۳ + نحوه محاسبه چالش بزرگ درباره افزایش حقوق کارکنان/ کارفرمایان در مرز ورشکستگی ادعای جدید درباره حقوق کارگران / سالانه چقدر دستمزد رشد داشته است؟

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در دولت سیزدهم، حداقل حقوق کارگران با یک افزایش ۱۷۰ درصدی افزایش یافته است. او افزود: در آغاز دوره دولت سیزدهم، حداقل دستمزد ماهانه کارگران فقط ۲ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان بود، اما پس از حدود دو و نیم سال به ۷ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان افزایش یافت و حداقل دریافتی کارگران به ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان رسید.

 

علی حسین رعیتی‌فرد  اظهار کرد: در ۳۲۹ نشست شورای عالی کار (آخرین نشست تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳) در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ با حضور نمایندگان کارگری ‌و کارفرمایی ‌ آغار شد و اعضای این شورا در زمینه نحوه تعیین حداقل دستمزد به تبادل نظر و بحث و گفت وگو پرداختند.

معاون روابط کار اولین موضوع مورد توافق نمایندگان کارفرمایان و کارگران تمرکز بر افزایش حقوق پایه عنوان کرد.

وی افزود: نمایندگان کارفرمایان با پیشنهاد اولیه افزایش ۲۷ درصدی و نمایندگان کارگران با تعیین عدد ۱۵ میلیونی (۱۱۶ درصدی) برای حداقل دستمزد سال ۱۴۰۳  وارد مذاکرات شدند که در نهایت پس از مباحثه طولانی این نشست در یک نقطه مشترک به جمع بندی و اجماع نرسیدند.

رعیتی فرد تصریح کرد : در پایان این مذاکرات با نظر اکثریت آرا اعضای شورای عالی کار افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس آئین نامه اجرایی شورای عالی کار، این شورا با حضور ۷عضو به رسمیت شناخته و  مصوبات آن با اکثریت آرا قابلیت اجرایی دارد.

معاون روابط کار تاکید کرد: طبق آئین نامه اجرایی شورای عالی کار پس از خروج و ترک نمایندگان کارگران نیر به دلیل به حد نصاب رسیدن با دو سوم اعضا و تصویب اکثریت آرا تمامی مصوبات ۳۲۹ نشست شورای عالی کار رسمیت دارد.

وی نقش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای عالی کار تنظیم گری و تسهیل گر عنوان کرد و گفت: این شورا با حضور سه نماینده کارگران، سه نماینده کارفرمایان، رئیس سازمان ملی استاندارد و دو نفر اعضای حقیقی خبره فعال اقتصادی و اجتماعی به پیشنهاد وزیر کار و تصویب هیات دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می شود که همه اعضای دارای یک رای و از نظر وزنی برابر و هیچ یک از اعضا نسبت به دیگر برتری ندارد.

وی با بیان اعضای شورای عالی کار اعتقاد به اجماع در اتخاذ تصمیات داشتند، گفت: متاسفانه با ترک و خروج نمایندگان کارگری از جلسه و عدم چانه زنی فرصت افزایش بیش از ۳۵ درصد حداقل کاگران از دست رفت چون اعضای شورا اعتقاد به نتیجه گیری به صورت اجماعی داشتند و براین اساس امکان افزایشی یک الی دو رصدی وجود داشت.

معاون روابط کار خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در ۱۴۰۱ حداقل حقوق ۵۷.۴ درصد و سایر سطوح ۳۸ درصد، در سال ۱۴۰۲ حداقل حقوق ۲۷.۴ و سایر سطوح  ۲۱ و در سال ۱۴۰۳ حداقل حقوق کارگران ۳۸ درصد و سایر سطوح ۲۲ +عدد ثابت افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: در این دولت به طور میانگین سالانه ۴۰ درصد حداقل دستمزد کارگران رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان
  • پویش مردمی «مشهد مهربان» برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • تعداد مورچه‌های جهان مشخص شد؛ چند مورچه در سیاره زمین زندگی می‌کنند؟
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • مالیات حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد