Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:08:35 GMT

عکس متفاوت «سحر قریشی» روی پوستر «نارگیل»

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۰۵۴

عکس متفاوت «سحر قریشی» روی پوستر «نارگیل»

به گزارش افکارنیوز،

 پوستر فیلم سینمایی «نارگیل» به کارگردانی سید داود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی در آستانه نمایش در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

در این فیلم سینمایی که تهیه آن را سید ابراهیم عامریان برعهده دارد، غلامحسین لطفی، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی ، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیجانی و آرین اسمعیلی به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  خلاصه داستان «نارگیل» آمده است: نقشه گنجی پیدا می‌شود، گنجی جادویی که با همه‌ گنج‌ها فرق دارد.

سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از تاریخ ۲۷ مهر تا ۲ آبان سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم فیلم سینمایی سحر قریشی نارگیل جشنواره بین المللی فیلم فیلم سینمایی سحر قریشی شقایق دهقان فیلم نارگیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این نمایشگاه هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمدحاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد.
سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از: ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طا‌ها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد