Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصادگفت: طبق قانون مدیریت تمامی صندوق‌ها اعم از دارا یکم، پالایشی یکم و دارا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ واگذار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  معمارنژاد افزود: ارزش روز سهام باقیمانده دولت در سه بانک خصوصی ملت، تجارت و صادرات ۲۴ هزار میلیارد تومان است و هر ایرانی می‌تواند پنج میلیون تومان از واحد‌های این صندوق را با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور بیمه، بانک و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: افرادی که کد بورسی دارند از طریق کارگزاری‌های خود و یا از طریق شبکه بانکی و کسانی که کد بورسی ندارند از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک‌ها می‌توانند نسبت به خرید واحد‌های سرمایه‌گذاری دارا سوم تا سقف ۵ میلیون تومان اقدام کنند. برچسب ها: صندوق های دارا ، وزارت اقتصاد ، واگذاری ، سهام ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صندوق های دارا وزارت اقتصاد واگذاری سهام بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک

جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به ۶ بانک با درصدهای مختلف واگذار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و امروز در جلسه‌ای صلاحیت خریداران این دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه تأییدصلاحیت خریداران سرخابی‌/امروز؛اعلام‌ نهایی

در هفته‌های اخیر اختلاف‌ نظرهایی درباره تعداد بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس و سهام هر یک از خریداران وجود داشت اما در نهایت قرار شد 6 بانک سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس باشند و این موضوع رسمی و نهایی شده است.

بانک شهر 30 درصد، بانک‌های تجارت و ملت 20 درصد و بانک‌های صادرات، اقتصاد نوین و رفاه هر کدام 5 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری خواهند کرد تا به این ترتیب 85 درصد از سهام سرخ‌های پایتخت در روز دوشنبه هفته جاری به این بانک‌ها واگذار شود. 10 درصد سهام باشگاه نیز پیش از این از طریق فرابورس به هواداران واگذار شده بود.

باشگاه استقلال نیز قرار است به هلدینگ خلیج‌ فارس و پتروشیمی‌های زیر مجموعه این هلدینگ واگذار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک
  • رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک