Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار در رابطه با اهمیت افزایش سطح دیپلماسی اقتصادی کشورمان در راستای خنثی سازی تحریم ها، گفت: امروزه اولویت سیاست خارجی باید بر محور توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورها تعیین شود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دیپلماسی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره درهم تنیده است و ارتقاء هر بخش در گرو تحرک بخش دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته دفاتر وزارت امورخارجه در استانها راه اندازی شد تا ظرفیت های استانها از سوی این دفاتر به رایزن های اقتصادی منتقل شود تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف راه اندازی این دفاتر، برقراری ارتباط دوسویه برای داشتن دیپلماسی اقتصادی فعال بود اما بدلیل وجود حلقه های مفقوده مختلف این مهم به خوبی محقق نشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد ساختار وزارت امور خارجه و سفارتخانه های کشورمان نیازمند تحول جدی است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نماینده وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل