Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:16:40 GMT

تجهیزات بیمارستانی و اورژانس شهرستان راور تأمین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۷۴۰

تجهیزات بیمارستانی و اورژانس شهرستان راور تأمین شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فرماندار راور به منظور رفع مشکلات درمانی و بهداشتی راور، ضمن تقدیر از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت و ریاست بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) راور اعلام کرد: علیرغم همه تلاش‌ها در زمینه مهار کرونا، نگرانی‌های جدی در زمینه شیوع موج جدید این ویروس در شهرستان راور نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: انتظار این است دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجموعه درمانی شهرستان راور اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مربوطه در دستور کار قرار دهند و اقدامات پیشگیرانه را عملیاتی کنند.

در این نشست با درخواست نماینده مردم کرمان به منظور اختصاص یک دستگاه سونوگرافی و چند دستگاه ونتیلاتور برای بیماران کرونایی و تجهیزات مربوط به اورژانس جدید بیمارستان راور توسط ریاست دانشگاه موافقت شد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از همکاری پورابراهیمی به دلیل پیگیری جذب اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کمک به رفع مشکلات در زمینه تجهیزات بیمارستانی تقدیر کرد و افزود: سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه تهاتر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان رقم خورد.

حمیدرضا رشیدی نژاد ادامه داد: با توجه به مشکلات شهرستان راور تجهیزات درخواست شده در این نشست در اختیار مرکز بهداشت شهرستان راور قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5051402

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی مجمع نمایندگان استان کرمان ویروس کرونا شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری دانشگاه علوم پزشکی کرمان شهرستان راور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: در این ایام مراجعین اورژانس هزار و ۷۱۹ نفر بوده‌اند.

وی بابیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در این بیمارستان در ایام نوروز، هزار و ۷۵۳ مورد بوده است گفت: هزار و هفت بازرسی در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان دیر انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نورزی تاکنون اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۴۰ مأموریت شامل ۲۲ مورد شهری و ۱۸ مورد جاده‌ای بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.

کد خبر 6064279

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان