Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@17:38:58 GMT

توضیح درباره محموله گوسفندان در فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۷۶۶

صراط: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای در ارتباط با حضور گله گوسفندان مشاهده شده در محوطه فرودگاه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: ترانزیت دام‌ها از فضای هوایی یا حتی خاک سرزمینی کشور‌ها امری عادی و در چارچوب توافقات بهداشتی مقامات ذی‌صلاح کشور‌ها در سطح جهان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایران و ترکیه طی سالیان اخیر با امضای تعدادی پروتکل‌های بهداشتی در عرصه بهداشت دام و فرآورده‌های خام دامی همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند که از جمله این توافقات، اجازه ترانزیت دام از مسیر هر کدام از آن‌ها از مبداء یا به مقصد کشور ثالث است؛ بنابراین گزارش، در همین ارتباط یک فروند هواپیمای باری «ایران ایر» با حدود ۱۸۰۰ راس گوسفند که از ترکیه به مقصد قطر در حال پرواز بوده که به علت نقص فنی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فرود اضطراری داشته و دام‌ها در راستای اعمال اقدامات مرتبط با رفاه حیوانات مدتی در محوطه مربوط به فرودگاه نگهداری و پس از رفع نقص هواپیما مجدد بارگیری و به سمت مقصد حرکت داده شده‌اند. در همین ارتباط یکی از همکاران دامپزشکی استان تهران نسبت به بازدید از دام‌ها اقدام کرده که بر اساس گزارش وی، دام‌ها در وضعیت سلامت بوده و نشانه‌ای بالینی از بیماری نداشته‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دام زنده سازمان دامپزشکی گوسفندان فرودگاه امام خمینی صراط دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این ضیافت الهی اظهار کرد: باتوجه به فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت ماه مبارک رمضان، امیدواریم همه مومنان و باورمندان به رحمت واسعه الهی در راستای خیرخواهی و تشویق به عمل صالح در این ماه عزیز و از جمله نیکوترین آن‌ها یعنی عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، بیش از پیش گام بردارند، چراکه امر کردن به معروف و بازداشتن از منکر، همانگونه که از طرف خداوند قادر و متعال وعده شده ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا افزود: ۷۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

وی تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲۰۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

سردار بنی‌اسدی‌فر اضافه کرد: با اقدامات موثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این درحالیست که به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطرنشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان افزود: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • ثبت ۳۴۰ میلون تردد جاده ای/ مازندران بیشترین مقصد مسافران نوروزی
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • شاخص های سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • شرط سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی