Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه نیرو‌های ترکیه‌ای مستقر در مرکز دیده‌بانی شهر «مورک» استان حماه را مجبور به عقب‌نشینی کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، نیرو‌های ارتش ترکیه مستقر در پُست دیده بانی شهر «مورک» استان حماه پس از محاصره آن از سوی ارتش سوریه، مجبور به عقب نشینی و ترک این پست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع محلی در این رابطه گزارش دادند که ارتش ترکیه دیروز به منظور انتقال نیرو‌ها و تجهیزات خود از پُست محاصره شده مورک که از بزرگترین پست‌های دیده‌بانی استان حماه محسوب می‌شود، چندین کامیون و نفربر را وارد این مرکز دیده بانی کرد.
بر اساس این گزارش، نیرو‌های محاصره شده مستقر در پست دیده بانی مورک روز یکشنبه اقدام به برچیدن تجهیزات لجستیکی داخل این پست کرده و برج‌های مراقبت را از بین بردند.
منابع امنیتی سوریه به اسپوتنیک گفتند که ارتش ترکیه تصمیم گرفته با هماهنگی روسیه، نیرو‌های خود را از پست دیده بانی مورک به سمت نجبل الزاویه» واقع در حومه جنوبی ادلب، منتقل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظامیان ترکیه ارتش سوریه استان حماه دیده بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در سالهای اخیر به عنوان گلر یک تیم ملی ایران شناخته شده است. این درحالی است که در تیم ملی دروازه‌بان‌های آماده دیگری نیز وجود دارند که با بیرو رقابت می‌کنند‌.

در هرحال امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت تیم ملی با ترکمنستان ترجیح داد بیرانوند را نیمکت نشین کند تا به سید حسین حسینی، گلر استقلال بازی برسد.

با این حال بیرانوند با همان روحیه بالای همیشگی خود راهی استادیوم شد و در اتوبوس ایم ملی لبخند به لب داشت. این نیمکت نشینی یک استراحت نیز برای او محسوب می‌شود که در اغلب بازی‌های اخیر پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته است. البته این استراحت درحالی است که اتفاق خاصی رخ ندهد که قلعه‌نویی مجبور به تعویض حسینی بشود.

او در اتوبوس تیم ملی کنار سامان قدوس نشسته بود و کنار با این هافبک وارد ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان شد.

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟