Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@12:33:56 GMT

اکران آنلاین «آخرین داستان» تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۹۳۷

اکران آنلاین «آخرین داستان» تمام شد

اکران آنلاین انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» ساخته اشکان رهگذر با فروش بیش از ۱۷ هزار بلیت به پایان رسید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که از روز ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ وارد اکران آنلاین شد، بعد از گذشت ۴۰ روز با مجموع فروش ۱۷ هزار و ۶۰۰ بلیت در سرویس آپرا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین این انیمیشن به زودی در سرویس‌های وی او دی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که موفق به تماشای آنلاین «آخرین داستان» در زمان اکران نشدند بتوانند این انیمیشن را ببینند.

اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پورشیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر یاری از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این انیمیشن که برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند.»

«آخرین داستان» اولین انیمیشن بلند سینمایی تولید شده در استودیو هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و بین‌المللی شده است. همچنین این انیمیشن به عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار ۲۰۲۰ قرار داشت و برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انیمیشن آخرین داستان اکران آنلاین انیمیشن های ایرانی آخرین داستان اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فعالین  رسانه ای و هنرمندان  ارومیه ای فیلم سینمایی «آپاراتچی» را با حضور کارگردان این اثر بطور اختصاصی تماشا کردند.

در این ویژه برنامه   که در  سینما ایران ارومیه برگزار شد بیش از ۳۰۰ نفر از خبرنگاران و هنرمندان و خانواده هایشان به تماشای فیلم سینمایی آپاراتچی نشستند.

فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربان علی طاهرفر، تولید مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۴۰۲ شمسی است.

در این اثر سینمایی داستان دلبستگی یک نفر نقاش ساختمان به هنر سینما به تصویر کشده شده است و جلیل همان نقاش عاشق سینماست که  دردسرهای ساخت اولین فیلمش به تصویر در آمده است.

 آپاراتچی نوشته حسین تراب نژاد و احسان لطفیان است که هنرمندانی همچون تورج الوند، فاطمه مسعودی فر، رضا ناجی، امین گلستانه و ولی فروتن در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 این اثر سینمایی برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه